Pysj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Her er telefonen for deg som vil ha moderne mobilfunksjoner pakket inn i en design fra 80-tallet. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne kommer i samme kategori som den mobilen som så ut som en røykpakke (med plass til fem røyk i faktisk): Produkter som hadde vært gøy å ha pga. gadget-faktoren! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes de kunne spandert på en teleskop-antenne for moroskyld. Da hadde den telefonen vært komplett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne virker artig å dra frem på skolen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fikk nesten lyst på den... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 eneste som kan være bedre var "handsfreeen" jeg leste om som rett og slett var ett klassisk telefonrør en plugget fast til mobilen men tør dere tenke på hvor lenge en slik telefon i gammel størrelse kunne vart med tanke på hvor stor del av den var batteri, om en brukte dagens batteri og strømsparende komponenter? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Råtøff telefeon! Vil ha Får håpe noen norske nettbutikker tar den inn da Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så rått, slik vil jeg seriøst ha. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne virker artig å dra frem på skolen. Scenario: Telefonen ringer i klasserommet. Læreren: "Leif, er det din telefon?" Leif: "Ja, sorry, men.." Læreren: "Ikke noe men, legg den på pulten!" Leif legger telefonen på pulten til læreren til allmenn fnising og latter. Høres morsomt ut, uansett hadde det vært gøy. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 eneste som kan være bedre var "handsfreeen" jeg leste om som rett og slett var ett klassisk telefonrør en plugget fast til mobilen Du tenker på denne? Syns forsåvidt at versjonen med blåtann tilkobling i steden for kabel er enda bedre. Bare synd jeg ikke har bluetooth på min mobil Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette er uansett ikke telefonen man bærer i bukselomma, med mindre man har et par riktig episke sæggebusker. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 eneste som kan være bedre var "handsfreeen" jeg leste om som rett og slett var ett klassisk telefonrør en plugget fast til mobilen Du tenker på denne? Syns forsåvidt at versjonen med blåtann tilkobling i steden for kabel er enda bedre. Bare synd jeg ikke har bluetooth på min mobil der ja, helt genialt ikke noe som å hale ett gammelt telefonrør ut av jakka når det ringer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er prisen med eller uten abonement? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er prisen med eller uten abonement? Såvidt meg bekjent selges telefonen kun uten abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg