Gå til innhold

Erfaringer med Nokia E90

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Noen som har gått fra N95 til denne, og føler at denne mangler noe? Har n95 nå, men vurderer å bytte til e90.

Er i samme båt som deg, har prøvd E90 en stund nå, og jeg SKAL bytte. Om du leser side 1 i tråden er der en som har byttet og er fornøyd! :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg lånte en Nokia n95 i ett par uker før jeg fikk E90, og følte ikke jeg manglet noe..

Det kommer selvsagt litt ann på hva man bruker telefonen til.. Kamera er noe jeg bruker veldig lite..

Jeg syntes bare det var en positiv overgang!

Jeg bruker internett og MSN mer på telefonen en jeg bruker vanlig ringing og sms, så vist du også kommer til og bruke det mye burde du bytte til en e90.. Indreskjermen og qwerty tasteraturet er jeg utrolig fornøyd med.. Hurtigtastene er jeg blitt litt for gla i, kommer til savne de stort nesten gang jeg bytter mobil.. Men menyen, ytelse, musikkspiller, er akkurat det samme på de to.. og e90 er en del større en n95.. når du drar ut tastene på n95 så har du størrelsen på e90!

Bruker du mobilen normalt og lite internett så kan du egentlig holde deg til n95, litt mye penger for litt lite forandring!

Lenke til kommentar
Jeg lånte en Nokia n95 i ett par uker før jeg fikk E90, og følte ikke jeg manglet noe..

Det kommer selvsagt litt ann på hva man bruker telefonen til.. Kamera er noe jeg bruker veldig lite..

Jeg syntes bare det var en positiv overgang!

Jeg bruker internett og MSN mer på telefonen en jeg bruker vanlig ringing og sms, så vist du også kommer til og bruke det mye burde du bytte til en e90.. Indreskjermen og qwerty tasteraturet er jeg utrolig fornøyd med.. Hurtigtastene er jeg blitt litt for gla i, kommer til savne de stort nesten gang jeg bytter mobil.. Men menyen, ytelse, musikkspiller, er akkurat det samme på de to.. og e90 er en del større en n95.. når du drar ut tastene på n95 så har du størrelsen på e90!

Bruker du mobilen normalt og lite internett så kan du egentlig holde deg til n95, litt mye penger for litt lite forandring!

Høres bra ut. Da går jeg nok for E90. Har hørt at folk som har hatt tidligere communicatorer, er litt skuffet over E90 sin kalender. Finnes det noe bra 3.parts kalender til denne.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det noe forskjell på E90 Black som nettopp har kommet, bortsett fra ett års gratis navigasjon, samt et medfølgende minnekort på 2GB, enn på mocca/rød som kom for ca et år siden?

Ny firmware? Ny hardware, eller er det samme telefon i ny forkledning?

Lenke til kommentar
Er det noe forskjell på E90 Black som nettopp har kommet, bortsett fra ett års gratis navigasjon, samt et medfølgende minnekort på 2GB, enn på mocca/rød som kom for ca et år siden?

Ny firmware? Ny hardware, eller er det samme telefon i ny forkledning?

Så vidt jeg vet er det samme telefonen.. Siste oppdatering gjør at man har flash støtte så man gå på youtube osv.. Så den telefonen blir nok levert med den oppdatering.. Men den kan du alltids laste ned vist ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...