Dallasgaume Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har sett at mange har hatt lignende problemer. Tversityen klarer ikke å connecte til serveren. Har prøvd mye av de rådene jeg har lest rundt om, uten hell. Jeg har siste versjon av Tversity og bruker Vista. Ruteren min er en D-link: DI-524UP Noen som har noen gode råd? Blir gal av at dette ikke fungerer. All hjelp taes imot med takk! Endret 2. desember 2007 av Dallasgaume Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøvd å kjøre en restart av serveren etter at du har startet den? Jeg må av en eller annen fjern grunn ALLTID gjøre det for at PS3en min skal finne den. Altså "Restart Sharing". Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har samme problem og jeg aner ikke hva som er galt. Jeg kan connecte til serveren fra PS3 via Browseren så det er ikke nettverk/firewall el.l. Det har jo også fungert tidligere uten at jeg kan huske å ha endret på noe. Vurderer å reinstallere Tversity men har ikke fått rotet meg til det. Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Dallasgaume Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har prøvd å reinnstallere uten hell. Helt på slutten av innstallasjonen kommer det opp en boks som forteller at den ikke klarer å starte serveren, men at jeg kan gjøre det via Advance-menyen i programmet. Det fungerer selvfølgelig heller ikke. Lenke til kommentar
gupp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er nok ikke løsningen på alles problemer det her, men hvis alt ser riktig ut, men TVersity bare ikke dukker opp som Media Server, gå inn i Windows brannmuren, eller andre brannmurer du har, og la "MediaServer.exe" få slippe til. Den ligger i TVersity install katalogen. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 skjer det samme hos meg, men jeg bare stopper servern og venter litt å starter den på nytt. Funket helt fint før men etter 2.0 sa det kræsj Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Godt å høre, tror jeg skal spille en del i kveld, så inviter meg gjerne hvis jeg er online Psn: Mr-Nauz Endret 3. desember 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
ballik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Prøv å åpne for port 41952 i brannmuren. Da gikk det for meg. Jeg får sett en del videofiler når jeg streamer fra tversity, men ikke hd-filene mine. 720p osv. Noen tips? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ballik: hva format er disse filmene i? MKV? Lenke til kommentar
ballik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ballik: hva format er disse filmene i? MKV? Ja det er de. Noen ideer? Hadde vært helt konge om jeg kunne streame mkv-filer, og at de ikke ble nedskalert. Tror jeg på julenissen når jeg håper på dette? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Funker siste versjon av Tversity med PS3 sin nyeste firmware? Lenke til kommentar
ballik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Funker siste versjon av Tversity med PS3 sin nyeste firmware? Ja. Men mkv-filer går ikke. data korruptert..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå