Hawtz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei, Har kommer borti et problem med dataen min som er det merkeligste jeg noensinne har sett. Jeg skulle formatere dataen for noen dager siden, grunnet at ting begynte å gå litt treigt og slik. Så når jeg hadde installert XP PRO på nytt igjen, installert driverne og sånt skulle jeg installere msn og itunes. Ved begge programmene får jeg beskjed om at jeg ikke har systemrettigheter til å utføre noe slikt. Jeg prøver å installere windows på nytt igjen, og det samme skjer om igjen. Etter det prøvde jeg å slette hele harddisken med UBCD og installere XP HOME i stedet, men det samme skjer fortsatt. Merkeligste tingen jeg har opplevd. Noen som har peiling på hvorfor det skjer? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Logg på administratorkontoen i sikkermodus. Høyreklikk nå på Partisjonen du har Windows på (vanligvis C:\). Under fanen "Brukere" kan du endre rettighetene til de forskjellige brukerene. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Har prøvd. Var admin og hadde alle rettigheter. Logget til og med på system-kontoen, og det funket heller ikke da. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Skriv hele feilmeldingen. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Prøvde å installere Office 2007: Feil 1923. Kan ikke installere tjenesten Office Source Engine (ose). Kontroller at du har tilstrekkelig tilgang til å installere systemtjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå