Booyaka619 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er kun tiltrukket til menn med lengere hår. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tvilsomt, rett og slett. Du får si det til harley-gutta Eller gammelrockerne for den saks skyld.. Ontopic: Hvis du kler det, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det kommer såklart ann på hvilken stil denne personen har... Ufattelig bra på heavymetal guttene rundtom her , men får lyst til å spy hver gang jeg ser gutter med rosa skjorta og langt bleika hår Lenke til kommentar
marfant Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kommer helt an på fyren. Noen passer ikke kort hår som f.eks Banderas. Han tar seg bedre ut med langt hår. Synes nå jeg da. antonio.bmp Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Veldig få gutter som passer i langt hår. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 kommer helt an på fyren. Noen passer ikke kort hår som f.eks Banderas. Han tar seg bedre ut med langt hår. Synes nå jeg da. Nei, det gjør han ikke, han trenger bare en bedre (kort) frisyre. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg synes at hestehale er sinnssykt kult på menn! Helst kombinert med et veldig kort skjegg/bart. Noe a lá det her. Lenke til kommentar
sneilerts Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva syns dere om gutter/menn med langt hår i hestehale? Dette er på en måte et fashion spørsmål Det ser jævlig ut. Ustelt og jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå