Sammeh Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hva syns dere om gutter/menn med langt hår i hestehale? Dette er på en måte et fashion spørsmål Endret 2. desember 2007 av Sammeh Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tja, ikke min stil akkurat. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tvilsomt, rett og slett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Eg synest det ikkje er fint i det heile tatt. På jenter er det kjempegreier, men menn passar best med kort hår. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Stikk til motedelen av forumet. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tvilsomt, rett og slett. Så du vil si jeg er "tvilsom" fordi jeg trives med langt hår? Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ah, motedelen. Kan en moderator være snill og flytte tråden? Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 På noen så funker det kjempebra. Men det er langt fra alle... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tvilsomt, rett og slett. Så du vil si jeg er "tvilsom" fordi jeg trives med langt hår? Jeg trives med langt hår, men "langt hår i hestehale" vil jeg plassere i tvilsomkategorien. Det funker på ytterst få mennesker. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes det avhenger av teksturen på håret og resten av stilen til personen. Det ser mye bedre ut hvis man har en rock/metal-ish stil for eksempel Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Som sagt før, noen passer med det, mens andre ville sett mye bedre ut uten. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Som sagt før, noen passer med det, mens andre ville sett mye bedre ut uten. Enig her. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hestehale er svaret tvert nei. På langt hår så kommer det ann på. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Langt hår = win. Men det er ikke mange som passer med hestehale. Noen få er det da Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tvilsomt, rett og slett. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Steven Seagal passer hestehale. Ellers synes jeg ikke stort om menn med hestehale, selv om jeg synes langt hår er kult (samler til langt hår). Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg pleide å gå med hestehale. Kan være plagsomt med langt hår når man spiser, leser, skriver osv. Dessuten syntes jeg det så nokså fint ut. Endret 25. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Beli Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ehh, nei. Gutter kan ha skulderlangt hår, noen passer det, noen ikke. Men HESTEHALE. Nei. Minner meg om en skummel motorsycle mann eller en utrolig kjedelig bibliotekar. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg stoler ikke på en mann med hestehale. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det spørs helt. Er det en lang hestehale er ikke det noe fint. Men om man kan få litt av håret i en strikk, ala beckham, kan det vært greit. Noen kler det, andre gjør det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå