Movieheart Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Da funket det. Men skal jeg bare sende den en mail da eller? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, prøv det du Det funka iallfall for meg, så da funker det sikkert for deg og Hvis jeg ikke husker feil, så fikk jeg svar over natta...men er ikke helt sikker - ikke forvent det;) Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk svar på sekundet. Kan du forklare kjapt hvordan jeg legger til et domene etter at jeg har registrert meg? Tenker på gratisdomenene Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du bare lager ved den sign-up-greia..? eller tenkte du på noe annet nå? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Tror du det går greit om jeg prøver å registrere meg på nytt med en annen mail adresse? Har ikke fått noe mail enda. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har du prøvd å kontakte dem enda da? Det bør du gjøre først, du får ikke det samme subdomenet 2 ganger, utenom hvis det første blir sletta først;) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Sendte de en mail i går kveld og har ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå