Agres Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Finn fram naglene og skinnbuksa: Guitar Hero er tilbake, og nå skal det rockes! Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 På en Søndag enda Ikke dårlig. Veldig god omtale. Likte Guitar Hero 2 veldig godt, så 3'ern blir vel også godt likt. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har bestilt dette til ps3 fra platekompaniet.no .. 649 spenn er ikke gæli med gitar Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hadde aldri rørt et Guitar Hero spill før jeg kjøpte meg dette på 360, og nå er jeg helfrelst, fantastisk morro spill Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hmm, jeg husker ikke, har dere testet ut det spillet som dekker hele bandet? eller skal dere? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg gledergledergledergledergledergledergledergledergledergledergledergledergledergledergleder ledergledergledergledergleder GLEDER meg til 17. desember! Bursdag og GH3! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Rart at dere ikke slår hardere ned på all reklamen i spillet. Noen vil vel si at det passer inn i et spill som handler om et verdenskjent band som spiller på scene foran tusener, men jeg likte det ikke. Det er også MYE vanskeligere enn tidligere spill, og det er et pluss. Alt i alt en god omtale, men det er en del leifer rundt om kring. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 joda.. Det er et godt spill, men det har en del mangler og problemer som anmelder ikke tar seg tid til å gå inpå.. Har skrevet en lesererfaring på X360 versjonen av spillet der jeg utdyper.. Jeg vil også advare mot PS3-versjonen som sliter med lagg fra gitaren til konsollen. Dette gjør det hele mye vanskeligere og mindre realistisk. Søk på google for mer info. Men for all del! Spillet er kjempebra! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Rart at dere ikke slår hardere ned på all reklamen i spillet. Noen vil vel si at det passer inn i et spill som handler om et verdenskjent band som spiller på scene foran tusener, men jeg likte det ikke. Det er også MYE vanskeligere enn tidligere spill, og det er et pluss. Alt i alt en god omtale, men det er en del leifer rundt om kring. Etter min mening har spillet blitt mye lettere enn før.. hammer ons og pullofs har blitt enda enklere å gjennomføre enn på ps2.. Noe jeg synes er ganske dumt.. Eneste sangene jeg liker å spille på dette spillet er; One, Impulse og My name is Jonas.... Tror det kan ha noe med at jeg er fryktelig lei GH om dagen.. blir litt for mye her... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Klarte nettopp å 4-stjerne One på Expert, er så sinnsykt glad i Guitar Hero nå Tok Number of the Beast og Cliffs of Dover tidligere i dag, nå mangler jeg bare Raining Blood, så er det Lou på Expert! Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fy faen du er pro stone <3 Jeg skal skaffe meg det! Jobber på expert så kjøper et i morra Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vil også advare mot PS3-versjonen som sliter med lagg fra gitaren til konsollen. Dette gjør det hele mye vanskeligere og mindre realistisk. Søk på google for mer info. Har problemer med å finne noe info om dette på google, og er ganske bekymra over dette siden det er et veldig alvorlig problem om det faktisk stemmer. Du kunna ikke komt med litt mer info ang. dette? GH2 på LCD skjermer var et stort problem om du ikke kalibrerer, håper det er mulig å fikse isåfall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg spiller selv GH 3 på PS3 på en 32" HD-TV, funker fjell, gitaren funker perfekt. Viss noen her klarer Dragonforce sangen på EXPERT skrik ut, for den er FAEN meg vansklig. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror dere dette spillet passer som julegave? Og er det verdt ca. 800,-? I grunn så er det bare noen knapper du skal trykke på for å spille en tone. Har lyst på dette spillet, men er det virkelig verdt det? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er en ting jeg aldri klarer å skønne med alle guitar hero spillene: Hvorfor er det alltid med en dame på coveret (nærmere 98% av alle gitarspillere er menn), og hvorfor er det alltid en som er skjeivhendt? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har testet Wii-versjonen? Er den like bra som 360-versjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes GH3 skuffer stort. I forhold til 2ern så er det en nedtur. Hovedsakelig så er det disse duellene som ikke hører hjemme. Jeg har ingen interesse av å sabotere soloene til Morello, Slash og Lou, jeg vil spille sanger. Et lite pluss er at det selve spillingen er litt enklere og har litt mer flyt, samt at grafikken er bedre enn de tre foregående spillene. Jeg var redd eksamen skulle bli nedprioritert etter å ha kjøpt spillet på lanseringsdagen et par dager før eksamen begynte, men det var ingenting å frykte. Kommer nok til å spille dette litt i julen, men det blir nok mer på co-op career. Gidder rett og slett ikke å legge ned tiden det krever å runde spillet på expert, som jeg gjorde med 2ern. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg spiller selv GH 3 på PS3 på en 32" HD-TV, funker fjell, gitaren funker perfekt. Viss noen her klarer Dragonforce sangen på EXPERT skrik ut, for den er FAEN meg vansklig. ah, power metal spill til du blør! og for dem som ikke har spillet men ønsker å høre låta: http://www.dragonforce.com/main.html Endret 2. desember 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har testet Wii-versjonen? Er den like bra som 360-versjonen? Den er visstnok ved en feiltagelse blitt i mono! Helt sykt.... Et musikkspill i mono. D.v.s at vis du f.eks har et surround-oppsett vil det faktisk kun komme musikk fra centeren din! Og hvis du kjører det i fronthøytalerne høres det utrolig tamt ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg