blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) - Endret 22. desember 2007 av blueshadow Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ta steget videre og prate på skolen? . I friminutt eller pause av noe slag. Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) - Endret 22. desember 2007 av blueshadow Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Mye å snakke om da: Jul, helga, venner, trening, familie o.s.v. Det er bare starten som er ille . Du har jo ikke noe å tape på å be om mobilnr. Så det er bare å forsøke det. Eller at du kan gå bort til han når han er alene? Tenke på noe å prate om først. Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) - Endret 22. desember 2007 av blueshadow Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da har du fått han interresert. Få mob nr og be han på bowling? Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Da har du fått han interresert. Få mob nr og be han på bowling? Skal prøve det Er redd for å virke altfor interessert, sånn at jeg skremmer han bort. Forresten, liker gutter at jenter er bittelitt hard to get? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Men der har du jo en date klar, der! Få tak i nr. eller noe, og send en sms; "Ledig fredag? Klar til å bli knust i bowling?:-)" Da har du fått han interresert. Få mob nr og be han på bowling? Forresten, liker gutter at jenter er bittelitt hard to get? Ja, det kan jeg ikke nekte for. Endret 2. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For mye av det gode med hard to get er heller ikke bra . Jeg hater sånt for min del. Rett på sak er fint. Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Men der har du jo en date klar, der! Få tak i nr. eller noe, og send en sms; "Ledig fredag? Klar til å bli knust i bowling?:-)" Da har du fått han interresert. Få mob nr og be han på bowling? Forresten, liker gutter at jenter er bittelitt hard to get? Ja, det kan jeg ikke nekte for. Hmm, smart. Takk for tipset Hvordan hard to get da? På hvilken måte? Vet at det er litt individuelt, men. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tja, vanskelig å si Send en SMS, la han svare - ikke svar tilbake. Snu hele greien over på han, få han interessert i deg. Gi små hint her og der, og så "stikker" du. Da blir han nysgjerrig og vil garantert poke deg snart. Jeg snakker av god erfaring her Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Tja, vanskelig å si Send en SMS, la han svare - ikke svar tilbake. Snu hele greien over på han, få han interessert i deg. Gi små hint her og der, og så "stikker" du. Da blir han nysgjerrig og vil garantert poke deg snart. Jeg snakker av god erfaring her Så jeg venter til han sier hei til meg på msn og sånt mener du? Få han litt nysjerrig? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Nja, jeg vil egentlig ikke anbefale MSN så mye .. la det gå i IRL og evt. SMS. Det blir mye mer personlig Endret 2. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nja, jeg vil egentlig ikke anbefale MSN så mye .. la det gå i IRL og evt. SMS. Det blir mye mer personlig Er ikke så glad i å bruke msn til sånt jeg heller egentlig. Skal få tak i mobilnummeret, sånn at det blir mer personlig, slik at vi til slutt møtes irl. LOver at jeg skal i det minste si hei til han i morgen:) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Konge, du har i hvert fall viljen til å få noe skikkelig ut av dette Ønsker deg lykke til videre, husk å fortell oss hvordan det går! Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Konge, du har i hvert fall viljen til å få noe skikkelig ut av dette Ønsker deg lykke til videre, husk å fortell oss hvordan det går! Liker han veldig godt, så. Og jeg har hatt et forhold på 10 måneder, han har hatt et på 4. Så det blir ikke mitt første forhold heller, så jeg kan jo endel ^^. Takk for hjelpen, og jeg lover å fortelle når noe skjer. Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Vel, ingenting har hendt ennå. Nesten. Prøver å snu hele greia, sånn at det blir han som "jakter" meg, men er redd han også spiller litt hard to get, og da er det ikke så lett =/ Ideer? Vil ikke bli sånn jente som bare henger etter han hele tiden heller, vet hvor irriterende det er. I dag på skolen, gikk vi forbi hverandre og han sa "hei" i alle fall ^^, (Sa såklart hei tilbake til han). Hva skal jeg gjøre nå? x) Har skjønt at jeg må "sloss" for han, men samtidig vil jeg ikke være forfølgende. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje du bør hinte litt meir frampå og gjere han klar over kva du føler for han. Ellers vil begge berre gå rundt grøten 10x gonger, og til slutt blir det ingenting likevel. For øvrig har eg aldri høyrt om gutar som speler hard to get, det er forbeholdt jenter. Lenke til kommentar
blueshadow Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje du bør hinte litt meir frampå og gjere han klar over kva du føler for han. Ellers vil begge berre gå rundt grøten 10x gonger, og til slutt blir det ingenting likevel. For øvrig har eg aldri høyrt om gutar som speler hard to get, det er forbeholdt jenter. Kanskje det ^^, Ideer om hvordan jeg kan gjøre det, hinte at jeg liker han sånn at han i alle fall skjønner det? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje du bør hinte litt meir frampå og gjere han klar over kva du føler for han. Ellers vil begge berre gå rundt grøten 10x gonger, og til slutt blir det ingenting likevel. For øvrig har eg aldri høyrt om gutar som speler hard to get, det er forbeholdt jenter. Kanskje det ^^, Ideer om hvordan jeg kan gjøre det, hinte at jeg liker han sånn at han i alle fall skjønner det? Smile til han og sånt. Det du kan gjøre er å gi av deg selv. Liksom vise deg frem å prøve å selge deg for å bruke det uttrykket. (IKKE BOKSTAVELIG MENT) For er du en god selger og får han interessert er han nødt til å kjøpe til slutt. Også kan du sørge for at han får øyekontakt med deg på skolen for så å bare forsvinne bort. Selvfølgelig etter at du har latt han ha et par lange blikk bort for å se om du fortsatt ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå