vargaz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har hørt at det skal gå an å bygge opp en Vista DVD som man selv vil, slik at man kan få med ekstra programvare som installerer seg selv under installasjonen, slik at man slipper å sitte på timesvis å installere programvare etter installasjonen av selve os'et. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Med vLite kan du konfigurere Vista installasjonen slik du selv vil. Litt usikker på om man kan integrere programvare, men du kan f. eks. legge til alt som har kommet av oppdateringer. Lenke til kommentar
MrConn Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Henger meg på denne (selv om den er litt gammel) I vLite kan du ikke legge til egne programmer, såvidt jeg har forstått... Men det må vel finnes et slikt program? TPB renner jo over av div XP-versjoner spekket med drivere, codecs og programmer... (PS: Jo, jeg har ORGINAL Vista-DVD, men det tar jo timevis å installere drivere ol.) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 vLite hjalp i alle fall lite.. ja, mrconn var akkurat slik jeg tenkte jeg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå