Gå til innhold

Slette seg fra Diskusjon.no ?

Gjest Slettet-UibOnr

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-UibOnr

Eg vil gjerne slette meg fra Diskusjon.no fordi berre du søker på navne mitt på google kommer mine emner fra ditte forumet opp. Emna er private og vist noken av vennane mine finner disse emna vil eg bli mobba. Eg har lest litt runt osv. Eg kan ikkje skifte navn men har skifta e-post. Men i eit emne står der forsatt den gamle epost adressa mi :/ plis hjelp meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av teknisk hensyn er det dessverre ikke mulig å slette en bruker (databasekluss, etc), og det er heller ikke lov å slette eller endre innleggene sine i den grad at det ødelegger forløpet i en tråd.

Du må nesten ta kontakt med Dotten eller Simen1 for å få en endelig avklaring av saken og høre hvordan dette kan løses.

Tråden flyttes samtidig til Tilbakemeldinger om forumet.

Edit: Presisering ang. sletting av innhold i ens egne innlegg.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Om du har skrive heile navnet ditt eller e-postadresse i enkelte innlegg kan dei fjernast, det har ingen betydning for tråden uansett. Personvern er eit viktig punkt for oss og det blir etterfulgt så godt som mogeleg.

Dersom det er brukarnavnet som kan sporast så kan du endre dette i profilen din, men når du har blitt sitert vil det nåværande brukarnavnet kome opp. I profilen din finnes det ikkje noko informasjon ut over brukarnavnet som kan sporast på noko sett og vis. E-postadressa er skjult i profilen.

Om du ikkje har lyst å nytte forumet meir kan du berre la være, men det er og mogeleg å stenge kontoen din ute.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Et bedre forslag, bare bytt nicket nicket ditt her.

Hvis du endrer navn vil alle postene dine endres til det nye navnet. Og det vel ikke tillatt å legge ut din private email i en vanlig post er det vel?

Hvis så er tilfelle bare rediger på posten din så slipper du det problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr

Når eg skal endre visningsnavn kommer det: Feilen var: Du har ikke tillatelse til å gjennomføre denne handlingen.

Men eg har endra visningsnavn ein gong før.

Og kor kan eg endre brukernavn? :S

Endret av Slettet-UibOnr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr
Kontrollpanel - Endre visningsnavn. :)

Edit: Du kan se om du kommer dit om du trykker her.

Har endra visningsnavn ein gong før, så kan ikkje før om 180 dagar.

Men har sendt dotten ei melding om det.

Ja, stemmer, det er visningsnavnet du endrar, ikkje brukarnavnet. Dette må gjerast av ein administrator, som Dotten.

Åja..okok :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...