Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Eg vil gjerne slette meg fra Diskusjon.no fordi berre du søker på navne mitt på google kommer mine emner fra ditte forumet opp. Emna er private og vist noken av vennane mine finner disse emna vil eg bli mobba. Eg har lest litt runt osv. Eg kan ikkje skifte navn men har skifta e-post. Men i eit emne står der forsatt den gamle epost adressa mi :/ plis hjelp meg.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Av teknisk hensyn er det dessverre ikke mulig å slette en bruker (databasekluss, etc), og det er heller ikke lov å slette eller endre innleggene sine i den grad at det ødelegger forløpet i en tråd. Du må nesten ta kontakt med Dotten eller Simen1 for å få en endelig avklaring av saken og høre hvordan dette kan løses. Tråden flyttes samtidig til Tilbakemeldinger om forumet. Edit: Presisering ang. sletting av innhold i ens egne innlegg. Endret 2. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Om du har skrive heile navnet ditt eller e-postadresse i enkelte innlegg kan dei fjernast, det har ingen betydning for tråden uansett. Personvern er eit viktig punkt for oss og det blir etterfulgt så godt som mogeleg. Dersom det er brukarnavnet som kan sporast så kan du endre dette i profilen din, men når du har blitt sitert vil det nåværande brukarnavnet kome opp. I profilen din finnes det ikkje noko informasjon ut over brukarnavnet som kan sporast på noko sett og vis. E-postadressa er skjult i profilen. Om du ikkje har lyst å nytte forumet meir kan du berre la være, men det er og mogeleg å stenge kontoen din ute. Endret 2. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Et bedre forslag, bare bytt nicket nicket ditt her. Hvis du endrer navn vil alle postene dine endres til det nye navnet. Og det vel ikke tillatt å legge ut din private email i en vanlig post er det vel? Hvis så er tilfelle bare rediger på posten din så slipper du det problemet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vi sletter ikke brukere fra forumet. Men om ditt navn eller andre personopplysninger står i dine innlegg kan du bruke redigeringsmuligheten til å få dette fjernet. Du kan også bytte visningsnavn ved bruk av kontrollpanel. Er det noe som er uklart så er det bare til å ta kontakt med meg på pm eller på forumets e-post: [email protected]. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Når eg skal endre visningsnavn kommer det: Feilen var: Du har ikke tillatelse til å gjennomføre denne handlingen. Men eg har endra visningsnavn ein gong før. Og kor kan eg endre brukernavn? :S Endret 2. desember 2007 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan kun endre navn ein gang kvart halvår (180 dagar). Send ein PM til Dotten eller skriv e-post til [email protected] så vil det blitt gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har sendt melding til Dotten. Men kor kan eg endre brukernavn? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Kontrollpanel - Endre visningsnavn. Edit: Du kan se om du kommer dit om du trykker her. Endret 2. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, stemmer, det er visningsnavnet du endrar, ikkje brukarnavnet. Dette må gjerast av ein administrator, som Dotten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kontrollpanel - Endre visningsnavn. Edit: Du kan se om du kommer dit om du trykker her. Har endra visningsnavn ein gong før, så kan ikkje før om 180 dagar. Men har sendt dotten ei melding om det. Ja, stemmer, det er visningsnavnet du endrar, ikkje brukarnavnet. Dette må gjerast av ein administrator, som Dotten. Åja..okok Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da skal det være fikset og saken er løst. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg