Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble jeg avvist?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Har hatt kontakt med ei jente i litt over ett halvt år nå, vi har småflørtet og snakket masse sammen.

For noen dager siden snakket vi sammen på MSN og jeg spurte om jeg kunne få be henne med ut på middag en dag,

svaret jeg fikk var: Vet ikke helt jeg, *smilende tenkefjes*. Tolket dette som ett nei, og skrev tilbake" Ok, bare lurte *smilefjes*...Hva tror dere, hvordan tolker dere dette svaret?

Uansett...Jeg spurte ihvertfall, så slipper jeg å gå rundt å ergre meg over at jeg ikke spurte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun sa jo ihvertfall ikke nei. Kanskje middag hørtes litt stivt ut, kanskje det er bedre å dra hjem til en å se film?

Ja det kan jeg være enig i, det kan hende hun syntes det ble kanskje litt for stivft og seriøst på en måte, så mye bedre å dra hjem og se på en film:)

Klem

Hvorfor skriver du klem egentlig :dontgetit: ?

Lenke til kommentar
Hun sa jo ihvertfall ikke nei. Kanskje middag hørtes litt stivt ut, kanskje det er bedre å dra hjem til en å se film?

Ja det kan jeg være enig i, det kan hende hun syntes det ble kanskje litt for stivft og seriøst på en måte, så mye bedre å dra hjem og se på en film:)

Klem

Hvorfor skriver du klem egentlig :dontgetit: ?

Hehe

Det er vel en vanesak og høfflighet:P På en måte:P:)

Klem:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...