Gjest Guest Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har hatt kontakt med ei jente i litt over ett halvt år nå, vi har småflørtet og snakket masse sammen. For noen dager siden snakket vi sammen på MSN og jeg spurte om jeg kunne få be henne med ut på middag en dag, svaret jeg fikk var: Vet ikke helt jeg, *smilende tenkefjes*. Tolket dette som ett nei, og skrev tilbake" Ok, bare lurte *smilefjes*...Hva tror dere, hvordan tolker dere dette svaret? Uansett...Jeg spurte ihvertfall, så slipper jeg å gå rundt å ergre meg over at jeg ikke spurte. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje hun ikke har tenkt på deg slik, eller hun kan være usikker. Du kan ta det opp med henne da og bare spørre. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hun sa jo ihvertfall ikke nei. Kanskje middag hørtes litt stivt ut, kanskje det er bedre å dra hjem til en å se film? Lenke til kommentar
The-little-girl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hun sa jo ihvertfall ikke nei. Kanskje middag hørtes litt stivt ut, kanskje det er bedre å dra hjem til en å se film? Ja det kan jeg være enig i, det kan hende hun syntes det ble kanskje litt for stivft og seriøst på en måte, så mye bedre å dra hjem og se på en film:) Klem Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hun sa jo ihvertfall ikke nei. Kanskje middag hørtes litt stivt ut, kanskje det er bedre å dra hjem til en å se film? Ja det kan jeg være enig i, det kan hende hun syntes det ble kanskje litt for stivft og seriøst på en måte, så mye bedre å dra hjem og se på en film:) Klem Hvorfor skriver du klem egentlig ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hun er på sjekkern vel Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hun er på sjekkern vel Her inne? Er jo bare 1% av brukerne som har bilde jo . For å ikke snakke om at bare halvparten av brukerne har skrevet hvor gammel de er og hvor de bor . Endret 4. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skader vel ikke å prøve uansett, drømmetypen kan jo faktisk skjule seg bak en av de nickene uten bilde. Bare å starte med msn så er man der. Lenke til kommentar
The-little-girl Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hun sa jo ihvertfall ikke nei. Kanskje middag hørtes litt stivt ut, kanskje det er bedre å dra hjem til en å se film? Ja det kan jeg være enig i, det kan hende hun syntes det ble kanskje litt for stivft og seriøst på en måte, så mye bedre å dra hjem og se på en film:) Klem Hvorfor skriver du klem egentlig ? Hehe Det er vel en vanesak og høfflighet:P På en måte:P:) Klem:P Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hun er på sjekkern vel Her inne? Er jo bare 1% av brukerne som har bilde jo . For å ikke snakke om at bare halvparten av brukerne har skrevet hvor gammel de er og hvor de bor . Sjalu, er vi? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hun er på sjekkern vel Her inne? Er jo bare 1% av brukerne som har bilde jo . For å ikke snakke om at bare halvparten av brukerne har skrevet hvor gammel de er og hvor de bor . Sjalu, er vi? Sjalu på hvem? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har ikke selv lyst til å utlevere hvem jeg er til alle på forumet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå skjønner jeg ingenting . Lenke til kommentar
Aces Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sjalu på hvem? Siden hun flørter med ham og ikke deg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå