Airborne Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei, Jeg har så vidt forstått bruken av RSS, jeg har noen linker til diverse RSS filer jeg gjerne skulle ha fått implementert i en egen liste på en hovedside jeg lager. Der jeg kan modifisere det som kommer frem ved bruk av css, slik at det passer min layout på min webside. Ta utgangspunkt i websiden www.wow.curse.com på venstre siden har du siste nyheter fra mmo-champion, worldofraids etc. Vil gjøre omtrent det samme. Hvordan? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Programmeringsspråk? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 websiden er skrevet i xhtml. index fila er en php fil, slik at jeg kan ha php-scripts der. Om implementeringa kan være i php, er jeg takknemmlig for det. -Kristoffer. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://www.google.no/search?q=php+rss Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Rart jeg ikke har tenkt på å søke på noe så simpelt, har heller tenkt mer avansert som rss implementation. noe som har ført til mange blindveier. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå