thomba14 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei Lurer ganske enkelt på hva remixen av Forever Today heter i denne filmen Nihilum lagde av Sunstrider take downen deres: Nihilum Sunstrider Takedown Er sang nr 2 rett etter introen. Hvor de wiper på mobs før bossen. Skulle gjerne visst hva første music del heter også... vet liksom hvor den kommer fra, men er helt blank atm... Sangen etter heter i alle fall: Ferry Corsten - Beautiful for de som skulle lure Men hva heter den etter der igjen? Minner meg om metal gear. Men er ganske usikker. Endret 2. desember 2007 av thomba14 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan vel spørre i tråden som er dedikert til spørsmål av denne typen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Benytter sjangsen til å spørre noen om de vet hva musikken her heter: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=37758 Sangen på starten jeg tenker på. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 det som skjedde da var at jeg ble spammet om å sende den her siden det var en WoW film... må jeg ta musikk filen for seg selv gjøre den om til Mp3 fil legge den ut på nett for så og poste den til folka på Musikk forumet? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det hadde kanskje funke å bare legge ut Mp3-fila. Men det skal da ikke være noen grunn til at folka på musikkfprumet ikke skal fortelle deg hvilken sang det er. De kkan være litt inntolerante over der. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Benytter sjangsen til å spørre noen om de vet hva musikken her heter: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=37758 Sangen på starten jeg tenker på. Kan hende jeg tar feil, men er ikke det en av sangene som er i Night elf start omradet? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nei den etter den igjen.. Den introsangen er WoW-musikk, har den på CD. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet dessverre ikke nøyaktig hvilken remix av Forever Today som brukes, men når det gjelder den andre musikken, så se rulleteksten neste gang: Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 haha... glemte meg helt bort fant ikke remixen via rulle teksten... så tenkte jeg ikke på å sjekke etter den siste sangen... Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Fant forsåvidt sangen... Det var noen som hadde remixet mixen... Det er Dj Cube sin versjon... Kan lastes ned her: Dj Cube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå