King-Nothing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har lett etter nye drivere til skjermkortet mitt en stund nå. Sliter litt med å kople min Samsung tv til pc`n og håper at nye drivere kan gjøre susen. Nvidia kontrollpanelet henger seg ganske ofte nå. Finner mange andre Nvidia-drivere om jeg Googler, men ikke denne... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sjekk produsenten av PC-en sin hjemme side. Jeg har selv G0 7600, og det er ikke sluppet nye drivere siden 2005, pga at det er HP sin jobb å lage drivere, ikke Nvidia. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Når det gjelder skjermkort til bærbare så er det ikke Nvidia som har ansvar for å lage nye drivere. Dette er produsenten av PC-en sin jobb, derfor du veldig sjeldent finner nye drivere til bærbare. EDIT: Litt for sein der ja. Endret 2. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jada tommy stjel mitt svar Lenke til kommentar
HKS Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er også en mulighet å bruke modifiserte drivere... Dere kan finne ut mer om det her: http://www.laptopvideo2go.com/ (siden er nede nå, men bør vel komme opp snart) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jada tommy stjel mitt svar Hahah, ikke min feil at du legger ut svaret ditt når eg skriver. Men nok off-topic og litt mer on-topic nå. Sjekk ut www.laptopvideo2go.com Argh, hva er det med at folk legger ut svaret rett før jeg gjør det? Endret 2. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noen av dere som hadde giddi å funnet en driver jeg kan bruke fra den laptopdrivers-siden? Har ikke nett om dagen pga flytting og de gangene jeg får låne av naboen, er jeg bare innom litt før jeg detter ut. På forhånd takk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 De er fremdeles nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå