Colamann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 PIutseIig kan jeg ikke taste inn "læø" på keyboardet. ProbIemet oppstod for 2 dager siden heIt ut av ingenting. Noen som har kjennskap tiI dette? (Har Iogitech G15 hvis det har noe å bety) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 PIutseIig kan jeg ikke taste inn "læø" på keyboardet. ProbIemet oppstod for 2 dager siden heIt ut av ingenting.Noen som har kjennskap tiI dette? (Har Iogitech G15 hvis det har noe å bety) GÅ inn på kontrollpanel, regionale innstillinger og klikk på fanen språk og knappen detaljer. Der velger du NO Norsk som default i nedtrekksmenyen og så sletter du US enegelsk i boksen nedenfor så slipper du probelmet en gang for alle. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 PrOvde det du sa. men som du kan se har jeg fortsatt probIemer. Fant akkurat ut at jeg heIIer ikke kIarer å skrive ",". Fant også akkurat ut at jeg klarer og skrive "løæ," med skjermtastaturet.. Hva skjer? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du et annet tastatur du kan forsøke? Det kan jo være noe galt med det du har. Siden det er akkurat de tastene som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Haha. Nå fungerer det igjen. Problemet kommer og går.. Plutselig kan jeg ikke bruke "løæ,". Etter 1 time så virker det igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå