Blabla1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei Noen her som har peiling på Spyware? Norton sier:"Spyware.Perfect is a program that tracks the keystrokes on the computer and logs them in a file. It can be configured to periodically send the log files by email." Betyr det at jeg har fått en keylogger? Norton klarer ikke å fjerne den, men sier at den støtter 98/95/XP OS. Jeg har vista. Skal jeg bare drite i det eller kan den være farlig? Har også et par worms og masse annet dritt som jeg må fjerne manuelt som ikke er så viktig, men Keylogger!? NEEEI!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei! Hvis Norton ikke klarer å fjerne keyloggeren, så ligger den nok på din PC, ja. Det du kan gjøre er å laste ned SuperAntiSpyware, installer, oppdater og kjør en 'complete scan'. Keyloggere kan noen ganger være vanskelig å fjerne, men SAS tar det aller meste av virus og spyware. Hvis du fortsatt vil bli kvitt all virus/spyware på din maskin, så kan du i tillegg laste ned HijackThis. Kjør programmet å legg ut HJT loggen som dukker opp, sammen med en SAS logg. (preferences->statistics/logs) Du sier du også har worms og 'annet drit'. Ormer (worms), kan ta over maskinen din, og i tilegge fungere som en keyloggere. Så jeg anbefaler absolutt å gjøre det som er nevnt over. Endret 2. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Supertakk=D Fikk det bort nå! Digg! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Post gjerne den hjt-loggen UberNinja spør om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå