raw-power_Steffan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 heisann min kompis har en compaq evo n800 v. han lurer på om det er mulig og oppgradere litt hardware på PC-en sin. vet noen av dere om sider som har deler til denne type laptop? Lenke til kommentar
ekren Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, Jeg har selv tilsvarende Pc (EVO n800c - businessmodellen). Trenger ikke noe spesielle deler til denne - jeg har satt inn mer minne av helt standard type, samt større harddisk (alle 2.5" disker (dog ikke s-ata) fungerer fint til denne. Skjermkort osv er mer omfattende sak, og kommer sannsynligvis ikke til å fungere bra. Ellers veldig godt fornøyd med maskinen fortsatt (2 gb ram, 160 gb disk). Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hei,Jeg har selv tilsvarende Pc (EVO n800c - businessmodellen). Trenger ikke noe spesielle deler til denne - jeg har satt inn mer minne av helt standard type, samt større harddisk (alle 2.5" disker (dog ikke s-ata) fungerer fint til denne. Skjermkort osv er mer omfattende sak, og kommer sannsynligvis ikke til å fungere bra. Ellers veldig godt fornøyd med maskinen fortsatt (2 gb ram, 160 gb disk). ok han hadde 256 mb ram før men moren hans satt inn en 512 mb rambrikke til. det er nå 768 mb ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå