NightlyTerms Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Legger ved en video som ble tatt på Neil Young konserten i går. Er klar over at videokvaliten ikke er på topp, men jeg syns lydkvaliteten var overraskende god, med tanke på at det ble tatt opp live. Heart Of Gold Lenke til kommentar
t_k Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Var ute å kjørte i helgen og kom på å prøve kameraet med litt fartspreg.. Her er resultatet! Bare beskjært og litt kontrast som er justert. Men er svært bra til ett mobilkamera å være spør du meg Veldig bra! Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Fikk N82 på torsdag og prøvde meg på litt nærbilder nå nettop: Litt vann: <-- Legg merke til den bitte lille splashen Pepsi Max: Endret 16. august 2008 av Sjulimann Lenke til kommentar
t_k Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Legger ved en video som ble tatt på Neil Young konserten i går. Er klar over at videokvaliten ikke er på topp, men jeg syns lydkvaliteten var overraskende god, med tanke på at det ble tatt opp live. Heart Of Gold Wow! Imponerende lydkvalitet må jeg si! Lenke til kommentar
iSmile Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det var bra bilde JokkVahl! Vannet så ut som is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan si meg enig at lydkvalitet på denne er imponerende. I hvertfall til min LG KU990, men er vel noe galt med mikrofonen på den. Justice-konsert, det meste filmet med N82, et par klipp med KU990: http://www.youtube.com/watch?v=gAqlngCrxtw Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har filmet hunden min med N82, og jeg er ganske imponert over kvaliteten siden det er en mobil. http://birinett.com/xoops/modules/news/art...php?storyid=235 Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ett par fra min N82.. se hvordan det går å share fra Ovi;) Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) En hunde-video fra meg også. Tatt opp i hagen i sommer: Endret 2. november 2008 av Klorin Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Noen flere: Endret 2. november 2008 av Klorin Lenke til kommentar
tness Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 To bilder jeg tok nå nettopp med min N82, lastet de opp via mobben og rett på flickr. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hvordan gjør dere det når dere tar bildene av vann fra kranen? Noen bilder: Endret 17. september 2009 av RuneMK Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og folk driver og maser om 8 og 12 mp på mobilen, og tror de er så gærne? Disse fantastiske nye mobilene (Satio feks) med de ekstremt gode oppløsningene som skal sørge for revolusjonerende bildekvalitet er jo i realiteten ikke noe bedre enn n82. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skjønner ikke at dere gidder engang. Et hvilket som helst digitalkamera til 400 kroner tar jo bedre bilder enn enn disse elendige mobilbildene. Bestefar sitt 30 år gamle vhs kamera tar jo bedre video enn dette. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skjønner ikke at dere gidder engang. Et hvilket som helst digitalkamera til 400 kroner tar jo bedre bilder enn enn disse elendige mobilbildene. Bestefar sitt 30 år gamle vhs kamera tar jo bedre video enn dette. Tja, enkelte av oss orker ikke å ha mobil, kamera og videokamera i lomma når vi er ute å går en tur (håper denne posten gav deg like mye mening som ditt innlegg ga meg.) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke glem kassett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå