Requi Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Her er et bilde av kattepusen. (auto mode, auto-flash) Et bilde som demonstrerer hvor kraftig flashen er Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kitty has reached critical mass? Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Alltid noen som klager over kvalitet uansett hvor god den blir,skjerp dere folkens,dette er en mobiltelefon beregnet til a snakke i,ikke et digitalkamera,det er et kompromis,synes det er bra kvalitet både på video og bilder,kansje fordi at jeg forstår at dette ikke er et digitalt speilreflex kamera.Synes at det er sinnsykt mye klaging på alt i dag,ingen blir fornøyd virker det som Lenke til kommentar
Tauronicus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Alltid noen som klager over kvalitet uansett hvor god den blir,skjerp dere folkens,dette er en mobiltelefon beregnet til a snakke i,ikke et digitalkamera,det er et kompromis,synes det er bra kvalitet både på video og bilder,kansje fordi at jeg forstår at dette ikke er et digitalt speilreflex kamera.Synes at det er sinnsykt mye klaging på alt i dag,ingen blir fornøyd virker det som ... Word ! Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ble faktisk overrasket over hvor utrolig bra bildene blir.. Angrer rimelig på at jeg brukte 3000 på nytt digitalkamera en mnd før jeg kjøpte meg N82, blir jo ALDRI brukt lenger Lenke til kommentar
JokkVahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Også tatt med N82 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ganske imponert over bildene her, og jeg vi si de fleste ovegår bildene jeg får med mitt 2 år gamle digitalkamera. Nå er riktig nok ikke dette noe topp model, men jeg synest uansett det er bra til og være en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eneste jeg klager litt på er at nokia på død og liv må kjøre oppskrapingsfilteret sitt, samme var det med N73, men det ble heldigvis bedret i de nyeste firmwarene. Håper dette skjer med N82 og. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Også tatt med N82 Hvilke instillinger brukte du på det bilde ? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Imponert over bildene for å være et mobilkamera. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her er en videosnutt tatt med N82 i helgen som var.. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Forresten, noen som bruker Garmin XT på mobilen? Send meg en pm, hadde vært takknemlig Endret 8. januar 2008 av Prazor Lenke til kommentar
Requi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Legger inn et jeg tok for noen dager siden. Endret 18. januar 2008 av Baloni Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Wow. Imponerende bilder. Må også ut og knipse en dag. Tar du på auto eller stiller du ting inn manuelt siden de ser så bra ut? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ganske sikker på at det er auto, om ikke så er det bare minimale justeringer. Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) HEHE, syntes jeg dro kjensel på vanntårnet(?) fra Rena Leir ; ) Endret 23. februar 2008 av Fromp Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kult. Skal rote litt rundt med manuelle instillinger og se om jeg får noen blinkskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå