runela Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fant ikke noen bedre plass og poste dette inlegget siden Annet er ute av drift for og legge inn innlegg og så er jo en oppvaskmaskin elektronikk Men jeg plages noe fryktelig med rust på bestikket i oppvaskmaskinen, kan det komme av oppvaskmidlet eller er det bare bestikket som er jalla og egentlig ikke av rustfritt stål? Noen som har noen ide? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fant ikke noen bedre plass og poste dette inlegget siden Annet er ute av drift for og legge inn innlegg og så er jo en oppvaskmaskin elektronikk Men jeg plages noe fryktelig med rust på bestikket i oppvaskmaskinen, kan det komme av oppvaskmidlet eller er det bare bestikket som er jalla og egentlig ikke av rustfritt stål? Noen som har noen ide? Det handler nok ikke om oppvaskmaskinen, men om bestikket som synes å være av særdeles jalla kvalitet. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 mye av bestikk som finnes og som er "rustfritt" har bare et belegg med rustfritt materiale, når det slites kommer det som ruster fram, og siden det er i kontakt med noe som er rustfritt vil det som kan ruste ruste veldig fort. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "Alt" bestikk fra IKEA ruster, så det anbefales og tørke over det med et koppehådkle. Sikker mye annet som er litt jalla også. Prisen tilsvarer vel kvaliteten, som med det meste annet. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "Alt" bestikk fra IKEA ruster, så det anbefales og tørke over det med et koppehådkle. Sikker mye annet som er litt jalla også. Prisen tilsvarer vel kvaliteten, som med det meste annet. Har du testet alle de forskjellige typene bestikk ifra IKEA? De har mye forskjellige kvalitet, og mye jalla, det er jeg enig i. Men det dyreste og tyngste bestikket ifra IKEA har ikke rustet så lenge jeg har hatt det. Selv om det har fått en del riper og slikt. Lenke til kommentar
runela Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 mye av bestikk som finnes og som er "rustfritt" har bare et belegg med rustfritt materiale, når det slites kommer det som ruster fram, og siden det er i kontakt med noe som er rustfritt vil det som kan ruste ruste veldig fort. Satt og grublett selv på om det kunne være noe slikt Har ett sett med bestikk som jeg kjøpte på rema 100 for 150kr for noen år siden de har aldri rustet så det kan nok ha litt med kvalitet og og gjøre kanskje "Alt" bestikk fra IKEA ruster, så det anbefales og tørke over det med et koppehådkle. Sikker mye annet som er litt jalla også. Prisen tilsvarer vel kvaliteten, som med det meste annet. Har du testet alle de forskjellige typene bestikk ifra IKEA? De har mye forskjellige kvalitet, og mye jalla, det er jeg enig i. Men det dyreste og tyngste bestikket ifra IKEA har ikke rustet så lenge jeg har hatt det. Selv om det har fått en del riper og slikt. Er dessverre 70 mil til nermeste IKEA så får ikke testet Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bruk mindre oppvaskmiddel. I flg manualen min til oppvaskmaskina ruster bestikket mye lettere hvis det er for mye oppvaskmiddel. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "Alt" bestikk fra IKEA ruster, så det anbefales og tørke over det med et koppehådkle. Sikker mye annet som er litt jalla også. Prisen tilsvarer vel kvaliteten, som med det meste annet. Har du testet alle de forskjellige typene bestikk ifra IKEA? De har mye forskjellige kvalitet, og mye jalla, det er jeg enig i. Men det dyreste og tyngste bestikket ifra IKEA har ikke rustet så lenge jeg har hatt det. Selv om det har fått en del riper og slikt. Det har jeg ikke, og jeg har selv bare en type bestill fra IKEA. Jeg skrev bare det jeg har fått høre av andre, uten bevis for at det stemmer. Så beklager vis det virket som om jeg hadde peiling og testet dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå