uranus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg lurte på om det finnes ting som kan lastes ned til Xbox 360 som lar deg f.eks surfe, se på youtube, flickr og slike sider, facebook og sånt. Sånne ting som man lett kan gjøre på PC-en liksom. Kjøpte min igår for 1500 kroner med to kontroller (en trådløs) og 20gb harddisk, så aner ikke hva jeg kan gjøre med den enda. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kan spille spill, se film, laste ned demoer, trailere, arcadespill osv... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vet det, men jeg tenker på ting som ikke liker hos Xbox live. Finnes ikke internett browser og slikt der. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Messenger kan du bruke. Har vel vært spekulert i en internet browser etter hvert tho. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 en ie explorer er vel strengt tatt det eneste som mangler etter tirsdagens update, så det vil nok komme til vårens update. Lenke til kommentar
Hulick Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir nok ikke få forsøk fra hackere å fucke opp 360 mskiner med virus hvis MS gir ut IE der. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Men finnes det ikke "homebrew" til 360, altså hjemmelaga programmer og slikt? Eller måter å utnytte 360 på andre måter enn tenkt`? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva med denne? Mulignes verdt en titt Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Tja har ikke media center :/ Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er veldig begrenset "homebrew" marked for 360en per dags dato...dessverre. Jeg vil ha XBMC!!! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Men vil det komme noe da tror dere? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Men vil det komme noe da tror dere? Kommer litt an på om MS klarer å stoppe Timing attacks med noen av sine updates. Det er pr dags dato mulig å nedgradere en xbox360 til eldste/første versjon av kjernen, for så å oppgradere den igjen til en versjon av kjernen som lar seg hacke via et sikkerhetshull. Denne hackbare versjonen av kjernen fantes bare i et kort tidsrom for ca et år siden, for hullet ble fort tettet, men i og med at man nå i ettertid har funnet en måte å nedgradere på så går det an å oppgradere igjen etter nedgraderingen slik at man oppnår en kjerne som lar seg hacke. Når denne kjernen er hacket så kan man kjøre homebrew på den, man kan derimot ikke kjøre nye xbox360 spill på den, i hvert fall ikke pr i dag (de nye spillene forutsetter at du oppgraderer kjernen til en nyere versjon først), og det er nok hovedårsaken til at denne måten å modde på ikke har blitt særlig utbredt. Hvis de klarer å finne en måte å lage en multiboot på, (slik at man kan kjøre med to paralelle og ulike versjoner av kjernen, en ny kjerne og en exploitable kjerne) og hvis MS samtidig ikke klarer å stoppe nedgraderinger av nyere versjoner av kjernen, så vil det trolig dukke opp homebrew i stort monn på Xbox360 etter hvert. Det eneste homebrew programmet som er laget så langt er et "Hello world!" program så vidt jeg vet. Er egentlig bare å vente og se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå