Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Farlig å fylle for mykje olje på hydraulikken på ein traktor?

Agrostar

Anbefalte innlegg

Eg lurde på om det var nokon som visste om det er farleg å ha for mykje olje på hydraulikken? Har nemleg ein ulyd i hydraulikken, men når eg fyller på meire olje så det står noko over maks streken så forsvinn den lyden. På denne traktoren, ein Deutz D6006A så er det eigen behaldar for hydraulikkoljen, røyr til pumpa, så røyr til ein splittar der oljen går til servoen og til hydraulikken, så kjem returen ifra hyraulikken og servoen isammen att og tilbake til behaldaren. Er det noko som kan få for stort trykk her? Det er jo ein ventil som løyser ut når trykket bli for høgt så eg klarar ikkje å sjå at det kan skje. Nokon som veit om det er skadeleg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å fylle litt over er neppe skadelig, særlig når oljen ikke er delt med girkassa, men tenk på at nivået vil variere med hvor høyt trekkstenger og andre fjernsylindere er kjørt opp/ut. Vil tro trekkstengene skal være helt nede når du peiler olje, men det står nok i handboka. I aller verste fall kan du jo tenke deg at du fyller opp tanken til maks-merket mens du har kjørt tilhengertippen helt opp, da vil systemet kunne bli helt overfylt så kanskje et eller annet ryker(!) når du senker planet igjen.. :no:

Lenke til kommentar

Korleis kan eg sprenge pakkningar? Det er jo trykkventil som løyser ut om trykket blir for stort. Seier ikkje at du har feil, men eg berre lurde.

Og Baardson: Det kan umuleg renne over nokon plassar her. Påfyllingslokket er tett så der reiser ingenting ut eller inn.

Men eg kom på ein ting til, ein gong eg såg på peilepinnen så var det olje på den som det var luftboblar i. Kva kjem det av? Kan det vere at det kjem luft inn i systemet ifra pumpa kanskje?

Lenke til kommentar

Du kan ikke fylle for mye olje på et hydraulisk system av den typen som er på traktorer, den eneste risikoen du har et at det kan renner over i ekspansjonstanken hvist det blir for mye. Det kan hende at du bør vurdere å bytte oljen når du har ulyder i systemet, hydraulikkolje "slites" den også akkurat som andre oljer.

Lenke til kommentar

Det varierer fra merke til merke om hvordan hydraulikk systemet er bygd opp, noen har ekspansjonstanke og noen går ilag med girkassa.

Men det er er jo utlufting en plass, om ikke hadde det jo blidd vakum og da har man hatt andre problemer. Så ved for stor mengde olje så vil jo denne bli pisket ut utluftingen. Men det er jo på ingen måte bra, det blir jo ett trykk i systemet som neppe er bra.

Ulyder kan jo komme av så mangt, men en sliten pumpe er jo ofte en synder for ulyder, så det kan god tenkes at den pisker luft i systemet som så lager ulyder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...