Βlur Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen her fra diskusjon.no som sendt brev til Julebruskongen eller? I luka for den 21. desember viser han fram ting han har fått fra fans, der et brev kommer fra et diskusjonforum Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Holdt på å DØ av episode 19. HAHAHA den latteren er den beste noen sinne. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Holdt på å DØ av episode 19. HAHAHA den latteren er den beste noen sinne. Da må du se dagens, en hel episode med bare latter.. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Haha, blir alltid i godt humør av å se Egil-kalenderen. Han ser ut til å kose seg hele tiden, og er seg selv 100%. Morsomt hvor mye rart han har, lydparabol-episoden var helt fantastisk! Og når han holder på med helikopteret, og flyr det til himmels helt uten kontroll mens alle tre holder på daue av latter. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) episode 23, samling av de værste gangene han ler så han nesten ikke kan stå, lo ikke akkurat mindre her hjemme da :!: Endret 23. desember 2007 av pekka1991 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Holdt på å DØ av episode 19. HAHAHA den latteren er den beste noen sinne. Da må du se dagens, en hel episode med bare latter.. Sparer den til i kveld. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk akkurat en telefon fra Egil der han ønsket meg en god jul Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk akkurat en telefon fra Egil der han ønsket meg en god jul Hvorfor det? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Å i syke ! se ep 24 da! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Der var det over Beste julekalenderen noen sinne! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk akkurat en telefon fra Egil der han ønsket meg en god jul Slektning? Der var det over Beste julekalenderen noen sinne! Så sant så sant. Håper VG lager et lignende konsept neste år Så kan de prøve å finne en enda sykere person! HYLL EGIL!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk akkurat en telefon fra Egil der han ønsket meg en god jul Hvorfor det? Vet ikke han bare ringte meg, vi hadde en hyggeli samtale Jeg fikk akkurat en telefon fra Egil der han ønsket meg en god jul Slektning? Der var det over Beste julekalenderen noen sinne! Så sant så sant. Håper VG lager et lignende konsept neste år Så kan de prøve å finne en enda sykere person! HYLL EGIL!! Vi er ikke i slekt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Han bare ringte deg? "Hei, jeg er Egil - julebruskongen - vil du snakke?" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Han bare ringte deg? "Hei, jeg er Egil - julebruskongen - vil du snakke?" Egil: Hei det er julebruskongen Meg: Ja hei Egil: Var det du som sendte meg en melding? Meg: Nei men broren min har gjort det Egil: Er han der da Meg: Nei han er å synger med koret han er i Egil: åja Meg: Forresten God Jul. Egil: Ja god jul Meg: Jævla bra julekalender Egil: Ja vet Og sånn gik det et par minutta Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Haha. SMS-en er allerede sendt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=522353 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 JAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Diggbart Gleder meg Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Hohoho! Link til denne tråden er laget i 1.posten i Juletråden 2008. Vi må jobbe for å aktivere alle forumbrukere i julestemning i så mange tråder som mulig Farvell, og på gjensyn. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Da var kalenderen i gang igjen http://atvs.vg.no/player/?id=19927 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå