Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Heheheh, han er konge! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Kan du da svare på om håret er en parykk eller har han bare ikke vasket det siden 1960? Han "vasker" håret da. Lurer på hvordan han fikk tømt det bassenget.... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Kan du da svare på om håret er en parykk eller har han bare ikke vasket det siden 1960? Han "vasker" håret da. Lurer på hvordan han fikk tømt det bassenget.... Drakk det vell mest trolig opp Han er jo klin gal. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 herregud for en latter... Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Elsker denne mannen! Skulle gjerne vært på besøk hos han, og kanskje delt en eller flere julebrus! Og afro bilde, fantastisk! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Haha. Fant ut at han er innom butikken jeg jobber i gjevnlig for å kjøpe rc-helikoptere. Kjøper samme modell hver gang Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Julebruskongen er da noe spesiel jah... noen som vet om han har en slaks sykdom av et slag? eller om han bare er klin gærn ? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Haha. Fant ut at han er innom butikken jeg jobber i gjevnlig for å kjøpe rc-helikoptere. Kjøper samme modell hver gang Seriøst? Hvorfor nye? Kræsjer han de gamle? Julebruskongen er da noe spesiel jah... noen som vet om han har en slaks sykdom av et slag? eller om han bare er klin gærn ? Tror han bare har en fantastisk personlighet.!! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det verste er at han så faktisk mye mer normal ut på bildet ifra 1977 (eller når det var) enn det han gjør nå. Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Nedlastning. går det an? Endret 3. desember 2007 av eplemufc Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 den hårsveisen fra 70-tallet var jo helt rå da, men hvor gammel er han nå da, rundt 45 eller noe sånt ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) den hårsveisen fra 70-tallet var jo helt rå da, men hvor gammel er han nå da, rundt 45 eller noe sånt ? han var 43 sist jeg sjekka , men hans mentale alder er vel noe lavere en det Endret 3. desember 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Med et raskt søk i skattelistene finner jeg ut at Egil tente 226411 kr i 2006, noen som vet hva han driver med til vanlig? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Han er lastebilsjåfør. Tollpost eller noe slikt. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Med et raskt søk i skattelistene finner jeg ut at Egil tente 226411 kr i 2006, noen som vet hva han driver med til vanlig? og det meste av det gikk vel til julebrus og rc-helikoptere Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Med et raskt søk i skattelistene finner jeg ut at Egil tente 226411 kr i 2006, noen som vet hva han driver med til vanlig? og det meste av det gikk vel til julebrus og rc-helikoptere For ikke å snakke om sikkerhetsutstyr . Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Med et raskt søk i skattelistene finner jeg ut at Egil tente 226411 kr i 2006, noen som vet hva han driver med til vanlig? og det meste av det gikk vel til julebrus og rc-helikoptere For ikke å snakke om sikkerhetsutstyr . åja, selfølgelig, hvordan kunne jeg glemme det, klart man må sørge for at ingenting skjer med de dyrebare dråpene og alle helikopterene Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Tro hva han skjuler når han har et slikt sikkerhetssystem. Noe må det jo være . Garantert mora si. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Genialt i dagens episode:) Gutten har faktisk kjøpt 3 GIGANTISKE flasker med bruspulver, så får ahn spørsmålet. "Det har ikke gått så mye av disse, Egil?" "Nei, jeg liker ikke sånt bruspulver" EN HELT! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 får ikke spilt av i vista?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå