leoberserk Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Xtremelan på Årnes 2007 var ekstremt dårlig planlagt og jeg vil fraråde alle som driver med warcraft3 og alle andre spill bortsett fra CS å dra dit. Spread the word. 2 timer før dørene lukker får jeg annonsert at wc3 kompoen er avlyst. Dvs. at jeg har sittet 2 dager og betalt penger for å øve til en konkuranse som ikke skjedde. Boikott Xtremelan 2008 Spread the word vær så snill Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Av en eller annen grunn så er jeg særlig skeptisk til å stole på en som har sin første post på diskusjon.no med så negativ instilling. Har du noe i mot et arrangement; klag til arrangørene, eller la være å komme neste gang. Du behøver ikke å starte en svertekampanje av den simple grunnen at du ikke likte det. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Off, aldri om jeg skal der hvis du gir det så dårlig kritikk! Takk for tipset Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Av en eller annen grunn så er jeg særlig skeptisk til å stole på en som har sin første post på diskusjon.no med så negativ instilling. Har du noe i mot et arrangement; klag til arrangørene, eller la være å komme neste gang. Du behøver ikke å starte en svertekampanje av den simple grunnen at du ikke likte det. Han kan vel snakke om det her om han har lyst? Unødvendig å være så negativ til nye brukere. Da vil de ikke være på forumet lenge. Jeg var ikke selv på LANet, men 5 av venna mine var der. De ble feil behandla av admin i CS compon hørte jeg. Virka ikke som det mest seriøse LANet. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Han kan vel snakke om det her om han har lyst? Unødvendig å være så negativ til nye brukere. Da vil de ikke være på forumet lenge. Så lenge hensikten med å registrere seg på forumet er for å snakke dritt, så anser jeg ikke at man kommer til å være på forumet lenge i det hele tatt; man er kun ute etter å kaste dritt, og somregel på flest mulig forskjellige steder. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 fordi det første innlegget var "dritt" betyr ikke det at resten vil være det... dumkopf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå