Vidder Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Lurer på hva PCI-Dividerne er på dette kortet? Prøvde nemlig å kjøre 200 FSB, da virket det som om skjermkortet hadde vært dyppet i vann og tråkket på, da det slo seg av og på, bildet hang igjen til maskinen til slutt låste seg. (Er ikke det typiske tegn på for høy AGP-bus?) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 AGP er låst på 66MHz og PCI-bussen på 33 MHz, uavhengig av fsb overklokking. Har du prøvd å øke AGP-volt litt ? http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1759&p=9 Lenke til kommentar
frans Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Her klarte de 193 mhz fsb med de mest aggresive minneinnstillingene. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det er riktig. nForce2 har ikke divider på PCI. Den er låst på 33Mhz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Asus N7n8x FAQ Gnistrende FAQ som tar for seg det du egentlig trenger å vite. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Har litt om litt begynt å skjønne det selv. Noe jeg derimot ikke skjønner, er hva i de varmere områder som skjedde.. Startet windows, startet winamp, og winamp gikk i 2 sekunder, og så skjedde det. Lyden begynte å skurre som bare det, skjermbildet slo seg av, og når skjermbildet kom tilbake, virket det som om CPUen var under full load, selv om ingen programmer brukte mer enn 0.5-10 % CPU. Var bombesikker på at jeg hadde drept prosessoren eller lignende :oops: Alt forsvant derimot da jeg skrudde ned FSB, har ikke turt å skru den opp igjen :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Sikker på at ribba sitter godt, og vifta går som den skal ? . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå