Pysj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Microsoft har sluppet en ny versjon av sin mobile kontorprogramvare. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vil det bli tilgjengelig en oppdatering for oss som har Windows Mobile-telefoner med WM6 på? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Denne er da for Windows Mobile 6 telefoner.. Installerer den nå på min HTC Touch Dual EDIT: Ser ut som om jeg allerede har Microsoft Office Mobile 6.1 installert gitt Jaja.. kult Endret 2. desember 2007 av Lokii Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne er kun for Wmobile? Ikke for alle som har office på mobilen.. slik som e90? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette er for Windows Mobile telefoner ja Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne er da for Windows Mobile 6 telefoner.. Installerer den nå på min HTC Touch Dual EDIT: Ser ut som om jeg allerede har Microsoft Office Mobile 6.1 installert gitt Jaja.. kult Det er en OPPDATERING av Office Mobile 6.1 for å håndtere xml format datert 28.11.2007 Jeg får imidlertid heller ikke installert den norske versjon på min HTC P3300, fordi den påstår den har en nyere versjon. Jeg fikk nyeste versjon av Office når jeg oppgraderte fra WM5 til WM 6 for en måned eller to siden. Tror nok det er en feil på versjonssjekkingen i installereren her. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hmm.. jeg får åpnet og vist docx dokumenter på telefonen ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg