Gå til innhold

Gi penger til en veldedig organisasjon nå i jula

Barely dead

Anbefalte innlegg

Oppfordrer alle til å gi bort penger til de som virkelig trenger det i jula(og ellers i året selfølgelig)

Tips til organisasjoner som jeg kan gi penger til? :hmm:

Edit:Dere kan også fraråde meg fra å gi penger til veldedighet hvis det er nødvendig.

#Slett hvis det finnes en lignende tråd#

Endret av Barely dead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm.. lurer selv på om jeg skal kjøpe noe ms produkt i julen, det må jo kunne regnes som veldedighet.

Hadde forresten en innpåsliten redd barna kar etter meg idag når jeg og dama skulle handle, makan til slitsom fyr. Quote "Er du villig til å gjøre en innsats for å hjelpe oss i redd barna"

Svar, "Nei, men ok, hva skal jeg hjelpe til med?"

Redd Barna fyr, "Bare skriv under her og her og støtt oss med 350kr mnd."

Svar, "neitakk, du spurte om jeg ville hjelpe til. Jeg kan godt hjelpe til, men jeg har ikke råd til å gi bort pengene jeg skal ha til mat."

Det var et lite utdrag med det viktigste, hater slike veldedigheter som skal ha "deg" til å hjelp til... men det er ikke snakk om å hjelpe til på noen annen måte enn å gi penger til dem. Neivell... Jeg gir penga mine til komplett.no og MS :) håper de bruker pengene mine klokt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å gi bort pengegaver til dyrebeskyttelsen. Hadde vært greit om vi kunne få noe ala:" en stor slump med penger er donert til blabla i ditt navn" diplom

se her: http://www.forerhund.no/gienvalp/

edit: Jeg prøver å betale med visa (vanlig visakort, ikke kredittkort). Går det ikke? Får bare opp at kortnr er ugyldig

Endret av kmfdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...