JPTvete Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) To bilder fra dagens shoot: Dance: Belysning: Discolys On the Tiger's bed: Belysning: Tilstedeværende lys Si hva deres synes. Mvh Ståle Tvete Endret 2. desember 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes det blir for mye "pose" her, ingen av blikkene virket naturlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes det blir for mye "pose" her, ingen av blikkene virket naturlig i det hele tatt. Kan være enig med han angående det andre bildet, men på det første bildet syns jeg ho fikk et veldig lekent blikk, "kom og dans med meg" Eneste var at jeg synes det ble litt vel blått :\ Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bilde nr. 1 blir for blått. Det er greit at du prøver å fremheve en disco look (?) men jeg synes ikke det ble så bra som det kunne ha blitt. Med litt forskjellige lys ville det blitt bedre. Nr. 2 er et greit bilde. Litt støy? En annen ting er at det blir mye skrift på de, med ditt vannmerke og den Tiger Tiger logoen. På nr. 2 vises den tiger tiger logoen heller ikke så godt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ville klonet vekk blodåren eller hva det er som er ca midt på magen hennes på det første bildet. Utover det har jeg ikke noe konstruktivt å komme med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå