Theo343 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Dere har biler som går til Oslo hver dag med varer. Jeg har følgende ønske i deres Sandefjord butikk netshop.no. Sett opp leveringsmåte "Hentes i Oslo" med betaling "kontant". Hadde det vært mulig å få til, istedet for at dere skal sende pakken med post når jeg alikevel kan hente den på deres avdeling i Oslo? Såvidt jeg vet aksepterer dere returlevering i Oslo selv om varen skal til Sandefjord. Endret 2. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du prøvd å sende en epost til netshop om dette, de er vanligvis veldig greie å ha med å gjøre, men tror ikke de har en fast ordning for dette. Men om du sender en snill epost og spør, så var det rart om det der ikke skulle gå i orden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg får sette opp "hentes i sandefjord" og spørre om det lar seg gjøre. Tenkte å spørre via forumet siden de er ganske aktive her inne Endret 2. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå