mintman Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Ser på diskusjonforumet her veldig mange som anbefaller hovedkort som Abit, Asus, MSI, SOYO, etc. Er det noen som har noen erfaringer med EPOX EP-8KHA+? Ser det kommer meget godt ut på PCWorld sin test, spesielt på ytelse og hos Tomshardware er den i toppen av flere av ytelsestestene. Jeg har ikke kortet selv, men skal bygge selv nå og det står nå mellom dette og MSI K7T266 Pro 2RU. Anyone? [ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-01-06 18:57 ] Lenke til kommentar
Raven Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 det blir et personlig valg mellom funksjonalitet og pris.. -MSI sitt kort har USB 2 og mye annet snacks. -Epox blir et veldig bra valg om du ikke vil hive ut mer kroner enn det som er høyst nødvendig for å få en meget rask pc og ikke bryr deg ting som USB 2. En kamerat av meg har dette kortet, og han er veldig fornøyd med det. Du kan jo alltids ta deg en titt på http://www.pcworld.no/dataguiden der er det en test av begge disse kortene! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 er storfornøyd med mitt MSI-kort. stabilt er det også, så alle intel-fans som sier at amd er ustabilt.... må nok finne på noen bedre argumenter usb2 er sikkert greit å ha en gang i tiden. liker også d-led opplegget til msi. slepper å ha den lille irriterende høytaleren inni boksen. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Etter at mitt MSI Kt7-pro døde uten videre og det ikke var noe hjelp å få fra msi i det hjele tatt, kjøper jeg aldri msi en gang til.. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 EPOX K8Ha+ kortet er bra det.. bare ikke sammen med DayTona GeForce3 TI 200 , har en del kompatibilitetsproblemer .. som jeg trur jeg kanskje fikk fiksa nå ved å flashe en ASUS bios på skjermkortet, men vi får se. Med bruk av andre skjermkort er det kjempestabilt og flott ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå