CurSe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Heisann! Har sett meg litt lei på at jeg må ha lav lyd på pc/tv når klokken nærmer seg mye på hybelen og har dermed funnet ut at jeg vil kjøpe meg hodetelefoner. Har lest litt på nettet de siste dagene og det kan virke som om at Beyerdynamic DT770(80) er et godt kjøp selv om prisen er litt stiv. Men så kommer det jeg egentlig lurer på, er disse hodetelefonene greie til mitt bruk: - Hadde tenkt å bruke de når jeg spiller på datamaskinen og der kan jeg ikke skryte på meg noe annet enn et integrert lydkort, vil det by på problemer? - Har en Pioneer 428XD, X360 og PS3 som jeg gjerne vil bruke dette headset'et med, har ikke anlegg til tv'n i skrivende stund så for øyeblikket må jeg klare meg med tvhøytalerne. - Skal bestille en Samsung T9 4gb, klarer den drive disse hodetelefonene? Vurderer også å bestille Sennheiser CX300 som jeg kan bruke med Samsungen siden hodetelefoner kan bli en smule upraktisk på byen. Burde helst legge inn bestilling i dag(2.des) så hvis jeg hadde fått noen svar før klokken blir altfor mange så hadde det vært supert Endret 2. desember 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lydmessig er DT770 en ypperlig hodetelefon til bruket du beskriver. Detaljerte, oppløste og en rå avgrunnsbass. Det spørs om du ikke bør velge 32 ohm varianten med tanke på at kildene dine bare er et lydkort og hodetlefonutgangen på tven? Jeg har 80 ohm utgaven, og en ipod mini sliter med å drive dem. Bruker jeg dem til film med en orntlig hodetelfonforsterker derimot, er de vanvittig underholdende. 32 ohm utgaven er et par hundrelapper dyrere enn 80 ohm utgaven, men det spiller ingen rolle i det lange løp, da dette er en hodetelefon som nærmest varer evig. Jeg tror også det er mulig å bygge dem om til 80 ohm, om fremtiden skulle kreve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå