Gå til innhold

Tips til optimalisering av stereoanlegg for film?

Anbefalte innlegg

Eg er på jakt etter nokre tips til korleis eg kan få meir trykk ut av stereoanlegget når det brukes til film.

Det består av Klipsch RF-82 høgtalere, Vincent SV-234 forsterker, Creative E-MU USB-lydkort (DAC) og ein PC som avspelingskjelde.

Einaste plassen er har funne noko å gjere er på PC-en, der har eg EQ, ørten programmer å velge mellom osv., men eg er litt usikker på korleis det kan gjerast.

Ein film med to lydformater, Dolby 5.1 og DTS 5.1, kva bør eg velge? Det eg har merka meg så langt er at anlegget har veldig mykje meir å gje enn det som kjem ut. Spesielt i det lågare registeret, er det delar av lydsignalet som forsvinn på eit stereoanlegg kontra surround? Kan eg tvinge f.eks. låge frekvensar som normalt går til subwooferen til å gå ut til fronthøgtalarane?

Har jo vanleg EQ samt nokre innstillingar på lydkortet, men ikkje heilt tilfredsstillande. Fekk litt meir ved å bruke ein innstilling på PowerDVD.

Eg får heller ikkje ut noko lyd dersom lydutgangen på videoprogrammet blir satt til S/PDIF, då blir det kun ein høg skurrelyd. Noko eg ikkje heilt forstår sidan eg kjører S/PDIF frå PC til USB-lydkortet som konverterer til analog og sender vidare til forsterkaren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt utenfor mitt felt, men DTS har vel høgare bitrate på papiret og er av nyare dato enn DD (AC3)? Men det blir jo forskjell frå film til film, personlig bruker eg å velge DTS der det er mulig. Kan virke som det er litt høgare volum og mindre støy med DTS-lydspor.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...