pairox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei, jeg mekker en dvd atm. Og jeg skal gjerne lage min egen meny med tekst osv, jeg har foreløpig adobe encore. Noen som har god erfaring med dette , en tutorial hadde vært ypperlig. Mitt problem er vel egentlig at når jeg trykker Menu, new Menu. Så kommer det opp en drittkjedelig meny med "Chapter 1" t.o.m 6, og jeg får ikke endret tesksten osv. Gjerne litt hjelp Takk, Isak. Lenke til kommentar
hallojs Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Strevde litt med det selv i begynnelsen... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=855777&hl= Det er "bare" å holde på litt med programmet, så finner du ut av det meste. I library kan du finne noen få forskjellige ferdigmenyer. I layer fanen kan du klikke på de ulike lagene og endre dem, som i Photoshop. Hvis du vil ha noe annet enn de menyene som ligger i Encore fra før, så kan du lage egne i Photoshop eller endre på de eksisterende... Lykke til Lenke til kommentar
pairox Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Hei!Strevde litt med det selv i begynnelsen... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=855777&hl= Det er "bare" å holde på litt med programmet, så finner du ut av det meste. I library kan du finne noen få forskjellige ferdigmenyer. I layer fanen kan du klikke på de ulike lagene og endre dem, som i Photoshop. Hvis du vil ha noe annet enn de menyene som ligger i Encore fra før, så kan du lage egne i Photoshop eller endre på de eksisterende... Lykke til Tusen Takk for hjelpen , prøvde meg litt frem. Men har ikke nok tid til og sette meg inn i program men har foreløpig fått hjelp med et annet enklere program kalt Magix pro ellerno. Tnx anyways, kan hjelpe meg senere Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Synes personlig at Encore en smule innviklet. Nå er jeg riktignok vant med DVD Architect som er et meget bra verktøy. Det er rett og slett dritenkelt å lage relativt avanserte menyer. Du burde absolutt prøve programmet, i det minste de 30 dagene du har gratis. Programmet finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå