Gå til innhold

Stille klokkefrekvenser på 8800 GTS fungerer ikke

Caliber

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har et 8800 GTS 640mb, samt windows vista 32bit. Når jeg prøver å stille klokkefrekvensene på kortet i ATItool som jeg bruker, blir kortet resatt til standard frekvens innen et par sekunder. Noen som har en løsning på problemet? Vet ikke om det er kortet, vista, eller atitool som skaper problemet, men tok en sjangse på at noen av dere har opplevd det samme. Hvis det er atitool som er problemet hadde jeg satt pris på tips om et lignende program som har mulighet til å kjøre profiler når man starter PC-en med uoriginale klokkefrekvenser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

jeg har et 8800 GTS 640mb, samt windows vista 32bit. Når jeg prøver å stille klokkefrekvensene på kortet i ATItool som jeg bruker, blir kortet resatt til standard frekvens innen et par sekunder. Noen som har en løsning på problemet? Vet ikke om det er kortet, vista, eller atitool som skaper problemet, men tok en sjangse på at noen av dere har opplevd det samme. Hvis det er atitool som er problemet hadde jeg satt pris på tips om et lignende program som har mulighet til å kjøre profiler når man starter PC-en med uoriginale klokkefrekvenser.

Hvilken driverversjon bruker du?

Lenke til kommentar
Jeg bruker forceware 163.44, samt nyeste atitool (0.27b3)

Prøv å innstaller nyeste driver. Versjon 163.75 om jeg husker riktig. Vet at det er noen av driver utgavene til nvidia som ikke vil la deg klokke.

Skal prøve det i løpet av dagen og komme med en tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...