Caliber Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. jeg har et 8800 GTS 640mb, samt windows vista 32bit. Når jeg prøver å stille klokkefrekvensene på kortet i ATItool som jeg bruker, blir kortet resatt til standard frekvens innen et par sekunder. Noen som har en løsning på problemet? Vet ikke om det er kortet, vista, eller atitool som skaper problemet, men tok en sjangse på at noen av dere har opplevd det samme. Hvis det er atitool som er problemet hadde jeg satt pris på tips om et lignende program som har mulighet til å kjøre profiler når man starter PC-en med uoriginale klokkefrekvenser. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei.jeg har et 8800 GTS 640mb, samt windows vista 32bit. Når jeg prøver å stille klokkefrekvensene på kortet i ATItool som jeg bruker, blir kortet resatt til standard frekvens innen et par sekunder. Noen som har en løsning på problemet? Vet ikke om det er kortet, vista, eller atitool som skaper problemet, men tok en sjangse på at noen av dere har opplevd det samme. Hvis det er atitool som er problemet hadde jeg satt pris på tips om et lignende program som har mulighet til å kjøre profiler når man starter PC-en med uoriginale klokkefrekvenser. Hvilken driverversjon bruker du? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg bruker forceware 163.44, samt nyeste atitool (0.27b3) Endret 2. desember 2007 av Caliber Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg bruker forceware 163.44, samt nyeste atitool (0.27b3) Prøv å innstaller nyeste driver. Versjon 163.75 om jeg husker riktig. Vet at det er noen av driver utgavene til nvidia som ikke vil la deg klokke. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker forceware 163.44, samt nyeste atitool (0.27b3) Prøv å innstaller nyeste driver. Versjon 163.75 om jeg husker riktig. Vet at det er noen av driver utgavene til nvidia som ikke vil la deg klokke. Skal prøve det i løpet av dagen og komme med en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå