tkorsvold Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hallo, Har 2 harddisker i PC-en, kjører Vista Ultimate. Installerte for en tid tilbake Vista 64-bit på en sekundær harddisk, men det var ingen suksess siden jeg mangler noen drivere. Nå er jeg tilbake på 32-bit og min opprinnelige systemdisk. Eneste problem er at jeg ikke får lov til å slette windows-mappen som tilhører den installasjonen jeg ikke bruker lenger. Får beskjed om at jeg ikke har skrivetillatelse, og når jeg forsøker å endre tillatelsene, får jeg ikke lov til det heller! Noen som vet hvordan dette kan løses? Sliter med 6,5GB jeg ikke kan slette :-( mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
AziD Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Du kan prøve er også et program som heter MoveOnBoot. les også litt HER (kunnskap er makt sies det) Lykke til Endret 2. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Flyttes til Lagringsmedier. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Unlocker er et av verdens beste program. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Heh? trenger jeg virkelig et eget program for å slippe til filene på min egen harddisk? grrrrr, ms, grrrrr..... T Lenke til kommentar
keningva Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Heh? trenger jeg virkelig et eget program for å slippe til filene på min egen harddisk?grrrrr, ms, grrrrr..... T NTFS du bruker på disken? Du trenger bare å ta tilbake eierskapet på mappa og filene, det klarer du fint i Windows! Endret 2. desember 2007 av keningva Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Høyreklikk og velg sikkerhet (let og se) og der inne et sted på avansert skal du finne en knapp som heter "Ta eierskap" og voila. Du har full tilgang. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du må først slå av "use simple file sharing" (i tools -> folder options -> view (helt nederst)), og så kan du gjøre som de to over forteller. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har norsk versjon av Vista. Skjønner ikke helt hvor jeg skal velge "use simple file sharing"?? Å ta kontroll over mappen har jeg allerede forsøkt en haug med ganger. T Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Nå er det gått tre uker, og jeg sliter fortsatt med den helsikes mappa! Noen flere tips? Tror jeg prøver med "Ultimate Boot Disk" eller lignende, ser om det er noen programmer der som kan gjøre jobben... T Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Høyreklikk på harddisken og trykk formater. Da blir alt på disken din slettet. Flytt derfor eventuelle filer du vil ta vare på over til den andre harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå