Jolo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå har det seg slik at prosessoren på den gamle "lese epost" PC-en til pappa gikk, så jeg lurte på hvor jeg kan få tak i en AMD Athlon XP prosessor. Etter hva jeg husker kjører de på socket A eller noe i den duren. Har dere tips til nettbutikker som kan ha en slik en på lager, eller har du en selv? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sikker på det er CPU som er gåen? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 http://bruktmarked.hardware.no/ Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 selges socket a prosessorer til en femtilapp på bruktmarkedet her på hw.no Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gi meg HK modell? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er sikker på at det er cupen som er gåen. Hvor finner jeg HK modellen? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er sikker på at det er cupen som er gåen. Hvor finner jeg HK modellen? Litt vanskelig i og med at PC-en er død Nei, her får noen andre kommer med forslag. Jeg har en Duron AMD liggende, støtter den xp støtter den vanligvis Duron. Vil du ha skrik ut. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Står på esken at den er designet for AMD Athlon XP/Athlon/Duron, så det fungerer sikkert det. Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Den trekker bare støv, send meg adresse på pm så skal du få den gratis. Endret 2. desember 2007 av data_jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå