erikstein Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er tilbud på GPS i dag... Netshop har Novogo V50 til 700 penge (satt ned fra 1300,-) og komplett har TOMTOM One v3 til 1200,- Er fristet til å gå for Novogo...men er usikker.. Tips? Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har hatt Novogo T30, som er en av småbrødrene til denne, i etpar år - og har vært veldig fornøyd. Gode kart, klar norsk tale, TMC, hele Europa som du kan legge inn på et minnekort osv. Jeg betalte i sin tid kr 3000 for denne, så 700 kroner for en fullverdig GPS er et røverkjøp. Med denne får du også fotoboksvarsling, noe jeg ikke har på min. Trenger du GPS, er dette et scoop Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Tror jeg kjøper en...er den ræva så går den som julepresang Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg slenger også inn en ordre. Har akkurat bestilt en GPS receiver til mobilen og tomtom navigator 6 scandinavia, så da kan jeg sjekke hvilken jeg blir mest fornøyd med. Lenke til kommentar
thodd Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte Novogo'en og tenkte at denne ville bli en perfekt julegave til mine foreldre. Så på novogo.no at det var mulig å installere fotoboksvarsling i etterkant, så derfor åpnet jeg pakken da jeg fikk den hjem og testet den litt. Fant ut at softwaren som er installert er gammel og ikke kompatibel med fotoboksvarslingen som man kan finne på novogo.no. Og oppdatering koster 1499,- og innebærer at man må sende enheten til Jensen Scandinavia som utfører oppdateringen. Jeg er mildt sagt skuffet og skulle ønske jeg heller gikk for det gode trygge valget Tomtom ville vært. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg kjøpte også TomTom Navigator 6 Scandinavia som jeg installerte på mobiltelefonen. Novogo V50 stiller seg helt i skyggen og eneste fordelen den har er stor skjerm og touchscreen. Ellers er TomTom overlegen selv på min Nokia E65. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå