edge Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Lo godt til den her :!: Endret 2. desember 2007 av edge Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 No offence, men den er ganske gammel da:P Men fortsatt like morsom! :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Fant den nettopp jeg værtfall Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den der er like genial som den er old. Det tilsier at den er veldig, veldig genial. Er så bra når man ser ut som mannen i dress runker, og så er det visst en skapning til som har slått seg med, liksom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg så virkelig ingenting morsomt med den videoen. Beklager. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå funker ikke videoen lenger.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg så virkelig ingenting morsomt med den videoen. Beklager. Hmm. Tenk deg om hva som kan være morsomt da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg så virkelig ingenting morsomt med den videoen. Beklager. Hmm. Tenk deg om hva som kan være morsomt da. Så det nå Småmorsomt, men det var jo supreme acting av de folka da Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hahaha Lo godt, jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes den var riktig så morsom. Først så det ut som han mastruberte, men neida, så forsvant entill "sladd". HAHA! Herre! En av de morsomste som finnes på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå