kevinedomm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg lurer på å kjøpe denne maskinen: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=106615&sb=16&lb=0 Men så lurer jeg på; Må man ha et slags abonnement? Eller må man ha hustelefon? Går det an å gjøre slik at den sender via internett/PC-en ? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Man må nok ha analog hustelefon med abbonnement for at man skal kunne sende/motta faks. Det finnes faksprogram som lar deg sende fax fra PC, men da må du bruke modem. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Pokker at de ikke gjør det mer lettvindt for de som ikke har hustelefon, eller modem... Uansett, takk for hurtig respons! Endret 2. desember 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Er det ikke mulig å sende hvis man har ip-telefon da? Endret 2. desember 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
herwa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har sjøl IP tlf og fax. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg (Nextgentel) greide ikke å koble til Internett via IP-telefoni linjen + modem. Faksene er analoge, så det betyr egentlig at du må ha adapter om du bruker en annen linjetype. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Eg har NGT og IP telefon fra Telio, har sendt fax fra min multiprinter på "Telio - linja", har bare et nummer aktivt og sender en faks i skuddåret, så faksen er kun tilkobla når eg må faxe. "Telefonboksen" til Telio har analog tilkobling for telefon, den andre sida går tett i ruteren (ADSL nettet). Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har nettopp bestilt meg abbonement hos www.popfax.com. Får fax på mail, og kan sende fax så sant jeg har en pc med internett i nærheten. Man har og www.telefaks.no som leverer samme tjenesten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå