HadHa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Heisann, enda ett problem på min aspire. Jeg installerte nye drivere(selvsagt etter å ha fjernet de gamle" og endte opp med dette--> De svarte områdene har jeg tegnet selv, ettersom prnt screen bare ga det som ikke er svart, men det er altså slik det ser ut. Må jeg skifte tilbake til eldre drivere? en med samme pc hadde ikke problem med dette, lurer evt på hvor jeg kan stille på dette?? (som på stasjonære PC-er da du kan stille på skjermen som du vil) EDIT; I program som Earthism, blir hele skjermen brukt. Endret 1. desember 2007 av HadHa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 feil oppløsning, du har sikker en widescreen skjerm, kan du ikke stille oppløsningen? Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Eneste som funker delvis, er 800x600 som gir en tynn strek ytterst på hver side.. men skulle likt å ha litt større oppløsning? EDIT; testet de 2.nyeste driverne, funket phett med stor oppløsning. thx tho, lærte no nytt idag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå