Marius88 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Frem til i dag har min PS3 hatt NAT2. Selv om jeg aldri har gjort noe med noen porter, tenkte jeg at den sikkert er i NAT2 og ikke NAT3 pga UPnP. Så vidt jeg har forstått skulle NAT2 fungere helt på linje med NAT1, bare at NAT2 betyr du har en riktig konfigurert router. NAT3 får du hvis routeren ikke er riktig konfigurert. Alle spill jeg har prøvd, så nær som FIFA08, har fungert skikkelig på PSN med NAT2. MotorStorm, R:FoM og CoD4. I FIFA08 har jeg i likhet med flere andre, bl.a medlemmer av dette forumet ergret meg over at man ikke får startet veldig mange av kampene. Har til i dag trodd at dette var sloppy work fra EA, men så testet jeg for moro skyld å sette PS3 i DMZ og nå får jeg NAT1. Har ikke prøvd dette tidligere da jeg har gått i den tro at NAT2 og NAT1 er likeverdige. Nå har jeg hittil i kveld fått startet 10 matcher PÅ RAD og spilt ferdig alle. Det er heller ingen delay fra spillet finner opponent til jeg og motstander kan trykke på "advance". Med NAT2 var det ofte at jeg måtte vente en stund fra en opponent ble funnet til jeg fikk trykket "advance", på de kanskje 10% av matchene det i det hele tatt gikk an å starte, vel og merke. Legger egentlig ut denne posten så andre kanskje kan ha nytte av det. Hvis jeg har gamle "nyheter" beklager jeg. Hvis det jeg har skrevet om NAT er feil, vennligst oppklar. Uansett så var det sykt deilig å spille FIFA08 på PSN skikkelig, da det for min del bare er å spille mot mennesker som er interessant med spillet. Marius Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette kan vel fungere på samme måte som på DirectConnect systemet. Kun de som er aktiv bruker kan koble seg til alt og alle. De som er passive brukere kan ikke koble seg til andre passive brukere, men kun de som er aktive. Det kan jo være slik at med NAT2 så kan du ikke koble deg til andre NAT2`ere og NAT3`ere, men kun NAT1`ere. Har du NAT1 kan du koble til alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå