Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hæ? De to første linjene dine der skjønte jeg ikke bæret av... Uansett, ikke svar på det før vi begynner å gå helt off topic med det Leverer den? Syns du sa lenger opp at du ikke skulle levere den? Bare øve deg... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hæ? De to første linjene dine der skjønte jeg ikke bæret av...Uansett, ikke svar på det før vi begynner å gå helt off topic med det Leverer den? Syns du sa lenger opp at du ikke skulle levere den? Bare øve deg... nettopp.....dork! Hvorfor tror du vi har diskutert leeenge.....get it'? jeg blir litt frustrert på dine vegne Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du vil at andre skal skrive eller gje deg ein stil som er god nok til 5-6 i karakter som du skal kopiere og levere inn sånn at du får god standpunktkarakter. Den vil då ikkje reflektere dine evner innanfor faget, men være rein juks. Eg er imponert om nokon er villig til å være med på den. Du vil at andre skal skrive eller gje deg ein stil som er god nok til 5-6 i karakter som du skal kopiere og levere inn sånn at du får god standpunktkarakter. Den vil då ikkje reflektere dine evner innanfor faget, men være rein juks. Skriv ting som det er, ikkje forsøk å formulere deg på ein måte som kan misoppfattast, det er lett gjennomskueleg. Eg er imponert om nokon er villig til å være med på den. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg håper virkelig at du ikke får noen stiler i det hele tatt. Jeg tror at de fleste kan tenke seg til hvorfor du vil ha en stil som ikke ligger ute på nettet fra før, og som i tillegg er skrevet av en som er god i engelsk. Skriv en stil selv! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sannsyneligvis har ikke en fotball iddiot 5,2 i snitt Haha Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Du vil at andre skal skrive eller gje deg ein stil som er god nok til 5-6 i karakter som du skal kopiere og levere inn sånn at du får god standpunktkarakter. Den vil då ikkje reflektere dine evner innanfor faget, men være rein juks. Eg er imponert om nokon er villig til å være med på den. Du vil at andre skal skrive eller gje deg ein stil som er god nok til 5-6 i karakter som du skal kopiere og levere inn sånn at du får god standpunktkarakter. Den vil då ikkje reflektere dine evner innanfor faget, men være rein juks. Skriv ting som det er, ikkje forsøk å formulere deg på ein måte som kan misoppfattast, det er lett gjennomskueleg. Eg er imponert om nokon er villig til å være med på den. ØH! har gjentatte ganger prøvd å sagt det at jeg skal gjøre det du sier....men uansett, har en som er villig til det. Og som læreren min sier: i byggebransjen lever man på å jukse, man må bare ikke bli tatt......Og dette er fakta..... en maler, sparkler over feila til snekkern og gipsplatene.....det er juks det å! Uansett.......Hvis ingen gidder å gi meg slikt så er vel saken grei.. Har fått noen stiler allerede. Det kalles å være kamerat, Og i denne tråden hjelper det ikke å være "mamma" og komme inn å fortelle hva som er riktig og galt. Vet det selv...men uansett, hardt liv! Sannsyneligvis har ikke en fotball iddiot 5,2 i snitt Haha det er det jeg også prøvde å si.......første som faktisk forstår noe hittil å tråden... Fy faen dere er mama gutter ass..... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ØH! har gjentatte ganger prøvd å sagt det at jeg skal gjøre det du sier....men uansett, har en som er villig til det.Og som læreren min sier: i byggebransjen lever man på å jukse, man må bare ikke bli tatt......Og dette er fakta..... en maler, sparkler over feila til snekkern og gipsplatene.....det er juks det å! Uansett.......Hvis ingen gidder å gi meg slikt så er vel saken grei.. Har fått noen stiler allerede. Det kalles å være kamerat, Og i denne tråden hjelper det ikke å være "mamma" og komme inn å fortelle hva som er riktig og galt. Vet det selv...men uansett, hardt liv! Sannsyneligvis har ikke en fotball iddiot 5,2 i snitt Haha det er det jeg også prøvde å si.......første som faktisk forstår noe hittil å tråden... Men alikevel trenger du ikke ta den frekke tonen selv om ingen her vil hjelpe deg med å jukse. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 ØH! har gjentatte ganger prøvd å sagt det at jeg skal gjøre det du sier....men uansett, har en som er villig til det.Og som læreren min sier: i byggebransjen lever man på å jukse, man må bare ikke bli tatt......Og dette er fakta..... en maler, sparkler over feila til snekkern og gipsplatene.....det er juks det å! Uansett.......Hvis ingen gidder å gi meg slikt så er vel saken grei.. Har fått noen stiler allerede. Det kalles å være kamerat, Og i denne tråden hjelper det ikke å være "mamma" og komme inn å fortelle hva som er riktig og galt. Vet det selv...men uansett, hardt liv! Sannsyneligvis har ikke en fotball iddiot 5,2 i snitt Haha det er det jeg også prøvde å si.......første som faktisk forstår noe hittil å tråden... Men alikevel trenger du ikke ta den frekke tonen selv om ingen her vil hjelpe deg med å jukse. prøver på ingen måte å være frekk..... men hadde ingen av dere lyst på en 5'er når dere var 17? Nettopp.... er ikke frekk, er bare utrolig frustrert fordi folk ikke forstår meg, det kan faktisk ligge noe bak setninga å vett....... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sidan du har fått hjelp allereie trur eg me kan stenge denne tråden, blir ikkje noko meir fornuftig ytra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg