LasseGL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Lurer på om det er noen som har snitt på over 5.2 her? Evt. Er gode i engelsk eller norsk (altså over 5'er).....? Trenger hjelp om en oppgave...beskrives senere.... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvis du sier hva du trenger hjelp til er jeg sikker på at flere kan være imøtekommende. Dessuten kan kanskje en person med snitt på 4 hjelpe deg for alt jeg vet. Men det er kanskje noe som har med snitt på skolen å gjøre? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ikke ofte man støter på karakterkrav til hjelpende hender, må jeg si. Virker litt, unnskyld meg, dumt å kreve at folk må ligge over en femmer for å kunne gi hjelp. Har selv gode karakterer, men jeg er elendig til å forklare. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ikke ofte man støter på karakterkrav til hjelpende hender, må jeg si. Virker litt, unnskyld meg, dumt å kreve at folk må ligge over en femmer for å kunne gi hjelp. Har selv gode karakterer, men jeg er elendig til å forklare. Trenger ikke å bety det egentlig. Kansje han ville briefe at han hadde gode karakterer også spurte han i tillegg om noen kunne hjelpe ham med en oppgave. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Altså, det er en grun til at jeg vil ha en som har over 5 i snitt. og det er fordi jeg heeelst vil ha en stil innenfor Engelsk eller norsk, som ikke er lagt ut på Internett..... Uansett, stilen bør ikke være på over 3 sider. Og temaet kan være mye rart, men gjerne temaer som man får i oppgave å skrive om på en tentamen. (BTW: Skal IKKE Jukse, men Øve meg!) Uansett, en stil som filmanmeldelser (Bok-anm), Krig og fred, Sport (Uansett, men helst noe innen fotball) osv osv..... Kan legge til meg på msn: Endret 22. oktober 2020 av Uderzo Fjernet e-post Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 BTW: Skal IKKE Jukse, men Øve meg!) :) Da kan du jo like gått finne noe på www.daria.no . Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 !!?? Har sagt at jeg skal, eller vil ha fra andre og ikke daria....... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kvifor er det eit poeng at den ikkje er lagt ut på nettet og at den er på <3 sider om du kun skal øve deg? Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kan ikke si du har skrevet verdens beste innlegg for at jeg skal få lyst til å hjelpe deg. Hilsen en gammel 5,3-er. (Regner med du snakker VGS, her? Eller kanskje ikke?) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ja da, har over 5.2 i snitt (vg1), skriver gjerne for en stil for deg, tar 100 kroner timen. :-) Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe, jeg er ikke ute etter en dude som skal skrive en stil for meg, men derimot en som kan gi fra seg en gratis.... Har allerede en, men vil gjerne ha flere som inneholder eller omhandler noe innenfor Fotball/sport, eller noe som man vanligvis får valg av å skrive om på en tentamen, VG2... noen? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe, jeg er ikke ute etter en dude som skal skrive en stil for meg, men derimot en som kan gi fra seg en gratis.... Hvorfor ikke bare bruke dario.no? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Heheehehe, det er litt morsomt at dere ikke tar hintet..men uansett, ikke bry dere om det. Jeg er her bare for å spørre om noen har en Engelsk-stil ligende, som inneholder/omhandler noe innenfor Fotball/sport eller oppgaver man pleier å få lov til å skrive om på en engelsk-tentamen.? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hintet? Hintet er at du trenger en stil som du skal levere på skolen. Hvis du kun skal øve finnes det ingen god grunn til at du ikke kan bruke daria.no feks. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Måtte bare le når jeg leste den her posten. "Kan ikke ha fra daria, må ha en med snitt på 5,2 eller over" Uansett, selv om en med snitt på 5,2 hjelper deg, så kan jeg love deg at du kan få tak i en like god stil fra en som kanskje har snitt på 4, eller 2 for den saks skyld. HAllo, vi prater om fotball, alle fotballidiots har mulighet til å hjelpe deg her, ikke bare de med over 5,2 i snitt Og på daria.no kan du finne like gode tekster om fotball, om ikke bedre Hvis jeg ikke husker feil så står det også hva de fikk på stilene på tentamen/eksamen eller noe sånn Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Måtte bare le når jeg leste den her posten. "Kan ikke ha fra daria, må ha en med snitt på 5,2 eller over" Uansett, selv om en med snitt på 5,2 hjelper deg, så kan jeg love deg at du kan få tak i en like god stil fra en som kanskje har snitt på 4, eller 2 for den saks skyld. HAllo, vi prater om fotball, alle fotballidiots har mulighet til å hjelpe deg her, ikke bare de med over 5,2 i snitt Og på daria.no kan du finne like gode tekster om fotball, om ikke bedre Hvis jeg ikke husker feil så står det også hva de fikk på stilene på tentamen/eksamen eller noe sånn ? Ok, jeg er en komplett fotball idiot selv, men en stil handler å formidle teksten på en bra måte. og det klarer jeg helt ok, klarer hvis jeg øver 4'e, men det er fristende med en 5'er...siden dette er den siste og avgjørende prøven før jul.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jaja, jeg skjønner det, men du finner like gode tekster på daria.no som de du kan få av de med snitt på 5 La oss si at en med snitt på 5 gir deg en tekst da, greit. Men den kan jo likevel ligge på daria.no, så det er egentlig like så greit å begynne å lete der Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ok, du har ABSOUTT IKKE Skjønt hintet mitt! Tror ikke det er vits at du anstrenger deg mer i denne tråden, men hvis du forstår den, er det kjempe bra. Uansett, mente egneltlig ikke en med 5 i snitt, men en med 5 eller aller helst 6, i engelsk.... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Men herregud da, du kan da finne tekster som er skrevet av folk med 5 eller 6 i engelsk på daria.no også Edit: Selvfølgelig kan det være vanskelig hvis det ikke står hva man f. eks fikk på stilen, men...bare å lese de som ser bedre ut enn andre, eller noelignende Endret 2. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ok ,først nå forstår jeg hvorfor du har en pingvin på bildet ditt. Og den beskriver din forståelse på det jeg prøver å formidle, flere har forstått det, andre ikke (der du er)... Uansett, Hvis jeg bruker daria, og leverer den hva skjer da? Det sier seg selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg