Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen her som har snitt på over 5.2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke ofte man støter på karakterkrav til hjelpende hender, må jeg si. Virker litt, unnskyld meg, dumt å kreve at folk må ligge over en femmer for å kunne gi hjelp. Har selv gode karakterer, men jeg er elendig til å forklare. :p

Trenger ikke å bety det egentlig. Kansje han ville briefe at han hadde gode karakterer også spurte han i tillegg om noen kunne hjelpe ham med en oppgave.

Lenke til kommentar

Altså, det er en grun til at jeg vil ha en som har over 5 i snitt. og det er fordi jeg heeelst vil ha en stil innenfor Engelsk eller norsk, som ikke er lagt ut på Internett.....

Uansett, stilen bør ikke være på over 3 sider. Og temaet kan være mye rart, men gjerne temaer som man får i oppgave å skrive om på en tentamen. (BTW: Skal IKKE Jukse, men Øve meg!) :) :)

Uansett, en stil som filmanmeldelser (Bok-anm), Krig og fred, Sport (Uansett, men helst noe innen fotball) osv osv.....

Kan legge til meg på msn: 

Endret av Uderzo
Fjernet e-post
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ikke ute etter en dude som skal skrive en stil for meg, men derimot en som kan gi fra seg en gratis....

Har allerede en, men vil gjerne ha flere som inneholder eller omhandler noe innenfor Fotball/sport, eller noe som man vanligvis får valg av å skrive om på en tentamen, VG2...

noen?

Lenke til kommentar

Heheehehe, det er litt morsomt at dere ikke tar hintet..men uansett, ikke bry dere om det.

Jeg er her bare for å spørre om noen har en Engelsk-stil ligende, som inneholder/omhandler noe innenfor Fotball/sport eller oppgaver man pleier å få lov til å skrive om på en engelsk-tentamen.?

Lenke til kommentar

Måtte bare le når jeg leste den her posten. "Kan ikke ha fra daria, må ha en med snitt på 5,2 eller over" :p

Uansett, selv om en med snitt på 5,2 hjelper deg, så kan jeg love deg at du kan få tak i en like god stil fra en som kanskje har snitt på 4, eller 2 for den saks skyld. HAllo, vi prater om fotball, alle fotballidiots har mulighet til å hjelpe deg her, ikke bare de med over 5,2 i snitt

Og på daria.no kan du finne like gode tekster om fotball, om ikke bedre

Hvis jeg ikke husker feil så står det også hva de fikk på stilene på tentamen/eksamen eller noe sånn

Lenke til kommentar
Måtte bare le når jeg leste den her posten. "Kan ikke ha fra daria, må ha en med snitt på 5,2 eller over" :p

Uansett, selv om en med snitt på 5,2 hjelper deg, så kan jeg love deg at du kan få tak i en like god stil fra en som kanskje har snitt på 4, eller 2 for den saks skyld. HAllo, vi prater om fotball, alle fotballidiots har mulighet til å hjelpe deg her, ikke bare de med over 5,2 i snitt

Og på daria.no kan du finne like gode tekster om fotball, om ikke bedre

Hvis jeg ikke husker feil så står det også hva de fikk på stilene på tentamen/eksamen eller noe sånn

? Ok, jeg er en komplett fotball idiot selv, men en stil handler å formidle teksten på en bra måte. og det klarer jeg helt ok, klarer hvis jeg øver 4'e, men det er fristende med en 5'er...siden dette er den siste og avgjørende prøven før jul..

Lenke til kommentar

Ok, du har ABSOUTT IKKE Skjønt hintet mitt!

Tror ikke det er vits at du anstrenger deg mer i denne tråden, men hvis du forstår den, er det kjempe bra.

Uansett, mente egneltlig ikke en med 5 i snitt, men en med 5 eller aller helst 6, i engelsk....

Lenke til kommentar

Men herregud da, du kan da finne tekster som er skrevet av folk med 5 eller 6 i engelsk på daria.no også

Edit:

Selvfølgelig kan det være vanskelig hvis det ikke står hva man f. eks fikk på stilen, men...bare å lese de som ser bedre ut enn andre, eller noelignende

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar

Ok ,først nå forstår jeg hvorfor du har en pingvin på bildet ditt. Og den beskriver din forståelse på det jeg prøver å formidle, flere har forstått det, andre ikke (der du er)...

Uansett, Hvis jeg bruker daria, og leverer den hva skjer da? Det sier seg selv....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...