Gå til innhold

Noen som har slutta med RuneSape?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Sorry, har gitt bort 5 lvl 60-100 chars som jeg har fått. Beholder min siste i lvl 120. (Spiller _ikke_ rs, men har den om noen av mine rl venner starter. ;))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Spill er et spill.. Et godt spill er et godt spill.. Runescape er nok ikke et godt spill, og som jeg har forstått har .. jaggex? ødelagt hele spillet ved å fjærne alt som faktisk var _litt_ morsomt med rs.. Wild skal vistnok være borte.

 

Uheldigvis så spilte jeg runescape for 3 år sia, men godt jeg er kvitt det. Anbefaler heller trådstarter til å spille Counter-strike / TF2. :)

Lenke til kommentar

Ikke noe seriøst Gamer forum har tråder om Rune Scape.

 

Christ... Jeg mener...

 

Vel.. jeg spillte dette en gang, men det var nok bare en fase jeg måtte igjennom før jeg forstod at dette var noe skikkelig ****. Når jeg ble lei av WoW f.eks var det noe helt annet enn når jeg ble lei Rune Scape. Når man blir lei Rune Scape forstår man at man har brukt om store deler av tiden sin på å se på, ikke maling som tørker, men en konsentrert masse av kjedelighet, idiotskap og brlblrblrlgrh. Når man blir lei WoW, ser man tilbake på en tid med Guild samtaler og morsomme events, spenning osv. Dette er nå min mening.

 

Hvorfor spiller man Rune Scape når det finnes så mange GODE gratis rollespill man kan laste ned? :dontgetit: Jeg blir nesten litt skuffet og trist når jeg ser folk spille det.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tjene 20 mill på runescape tar kun en uke om du er i min lvl.. Men det var for 3 år sia.. Tenker ikke å starte å spile igjen.

 

EDIT: Og til dere som sender pm om dere kan få; Nei!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...