Gå til innhold

Har bygd Intel for første gang, par spørsmål:


Anbefalte innlegg

Jeg har/skal akkurat sette sammen en Intel-maskin for første gang, og har et par spørsmål.

 

Er det noe spesielle ting jeg trenger av 'Intel-drivere'? Hovedkortet har Via-brikkesett så jeg kjører nok 4in1, men jeg tenker mer på sånn 'Intel application accelerator' og lignende. Dette er bare ting jeg har hørt om, så jeg vet ikke om det er nødvending.

 

Noen som har gode tips angående 'must-have drivere' til et slikt system?

 

Vi snakker om:

P4 2.4 533

Soyo P4X400 Dragon U-P

(jeg vet det finnes bedre brikkesett, men dette var det eneste kortet på lager som hadde USB-brakett i front..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.. blir litt usikker nå.. Det er ikke jeg som skal ha pc'en, så det er egentlig ikke så farlig for meg, men jeg vil jo helst at han jeg bygger til skal få en best mulig pc.

Det er han som skal ha USB-portene i front, men hvis du kan garantere at disse usb-brakettene man får på Microplex passer til de aller fleste hovedkort så tror jeg jaggumeg jeg sender Soyo-kortet i retur. (uåpnet) Det finnes jo så mange bedre kort enn det..

takker alle for svar så langt!

Lenke til kommentar
HallO! Hva skal du med det?

kjøp deg et bedre hovedkort og om den braketten er så veldig viktig for deg så kjøp den utenom. asus p4pe er et godt alternativ.

Ja er enig i at PE brikkesettet er bra, men om du får en mere ustabil pc med via skal eg ikke si noen om. Men hva med dette kortet har og meget bra med utstyrt.

Asus P4SDX.

Dette kortet er også for Pentium4, men brikkesettet er det helt nye SiS 655. Dette er et meget velutstyrt kort, som støtter det meste.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=85049

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...