TST Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den andre dagen i årets julekonkurranse frister med et valgfritt eksemplar actionspillet TimeShift. Les mer Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) for vel søke lykken her og Endret 1. desember 2007 av Belfez Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) OT; Svar avgitt og håper på det beste =) *** Ubevisst avsløring av rett svar på ett av spørsmålene er fjernet -- TST *** Endret 2. desember 2007 av TST Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe, hva med noen vanskelige spørsmål for en gangs skyld da? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe, hva med noen vanskelige spørsmål for en gangs skyld da? Si meg: I dagens Google/Wikipedia-verden, hvordan skal det være mulig å lage vanskelige spørsmål uten at kun noen veldig få faktisk vet svaret? Da kan vi heller tillate oss litt humor i blant, eller hva? Når det er sagt: Det er ikke så lett å vite svaret på spørsmål to, og de fleste må antageligvis gjøre litt undersøkelse for å finne ut av det. Jeg syns dere heller bør være glade for at vi faktisk har spørsmål (ikke bare ett, men to) med tre svaralternativer. Det er ikke rent sjeldent jeg ser TV-konkurranser med spørsmål så enkle, og SMS-kostnader så dyre, at det er vanskelig å begripe at det er tillatt Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spillet så morsomt ut, takk wikipedia. Stå på gamer.no. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Når får man beskjed om man har vunnet? Senere neste dag? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Når får man beskjed om man har vunnet? Senere neste dag? Aldri, er min erfaring. Nei, det kommer vel en artikkel etter noen dager med alle vinnerne. Endret 2. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Når får man beskjed om man har vunnet? Senere neste dag? Aldri, er min erfaring. Nei, det kommer vel en artikkel etter noen dager så man får flere av vinnerne i en artikkel. +1 internets til deg . Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Høhø, artige spørsmål gitt. Håper jeg vinner i hvertfall èn av dagene frem til jul. TST, hvor mange svar fikk dere inn i går? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da er det vel bare å håpe på at en vinner da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da er det besvart. Har virkelig lyst på dette spillet, så håper jeg vinner Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Når får man beskjed om man har vunnet? Senere neste dag? Det står forklart nederst i konkurransene. TST, hvor mange svar fikk dere inn i går? 4642 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 svar lagt inn igår:) har ikke noe imot å vinne detta spillet her fun demo:D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Wikipedia er din venn . Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror slike konkurranser har det problemet at det er veldig fort å finne fram til svaret ved ett kjapt søk. Likevel, jeg klager ikke. Moro å se om jeg ikke greier å vinne iløpet av kjøret opp mot jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg